زن شگفت‌انگیز دارای یک قدرت مخفی است

19 March 2017 - 22:00

زمان اکران فیلم Wonder Woman «زن شگفت‌انگیز»، طرفداران قرار است چیزهای زیادی را ببینند. این موضوع در کنار نمایش‌های بسیار خوب فیلم، طرفداران را بسیار به این اثر امیدوار کرده است. اکنون اطلاعات جالبی از قدرت مخفی و درونی شخصیت زن شگفت‌انگیز منتشر شده است که برای مشاهده آن می‌توانید با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

Wonder Woman «زن شگفت‌انگیز» قرار است فیلمی حماسی با محوریت ابرقهرمانان باشد؛ اما همچنین ارتباط جالبی با اساطیر یونان و خدایان آن دارد. با توجه به اطلاعات جدید، او به خواست زئوس، دارای قدرتی است که توان جنگیدن با اریس، خدای جنگ یونان، را دارد و همچنین حامل پیام صلح در جهان و عشق و دوستی با بشریت است. تا کنون گمان می‌رفت که شمشیر God Killer که دایانا آن را در فیلم به دست می‌آورد، توانایی شکست خدای جنگ یونان را دارد؛ اما در واقع عامل اصلی از قدرت درونی خود دایانا است. پتی جنکینس در این خصوص گفت که دایانا یک نیمه‌خدا و دختر زئوس و هیپولیتا است.

او [دایانا] سلاحی است که می‌تواند اریس را بکشد، نه شمشیرش. او سرنوشتش را نمی‌داند اما یک روح جنگجویانه در حال رشد درون او وجود دارد.

به عنوان اولین فیلم با محوریت یک ابرقهرمان زن، اولین فیلم واندرومن و همچنین فیلم ابرقهرمانانه بعدی شرکت DC پس از شکست جوخه انتحار و بتمن و سوپرمن که هر دو با نقدهای منفی مواجه شدند، فیلم Wonder Woman «زن شگفت‌انگیز» فشار بسیار زیادی را تحمل می‌کند؛ البته با توجه به نمایش‌های فیلم، امیدوار هستیم که واندرومن بتواند این چالش را با موفقیت از پیش رو بردارد.

شما می‌توانید مطلبی با عنوان ۶ دلیلی که برای فیلم Wonder Woman هیجان زده هستیم  را در سایت سینماگیمفا مطالعه کنید. فیلم Wonder Woman در ۲ ژوئن ۲۰۱۷ برابر با ۱۲ خرداد ۹۶ در سینماها اکران خواهد شد.

منبع: comicbook

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.