پایان فصل هفت The Walking Dead متفاوت خواهد بود

20 March 2017 - 15:30

 

یرای خیلی‌ها فصل هفتم سریال The Walking Dead «مردگان متحرک» ناامید کننده بوده است. فصل به شکل خیلی خشنی شروع شد و دو تا از شخصیت‌ها که برای پیشبرد داستان خیلی مهم بودند در اولین قسمت به دست نیگان کشته شدند. این شروع بد باعث شد که میزان بینندگان سریال به کمترین حد خودش برسد. بعد از فاصله‌‍ای که در میان فصل ایجاد شد به نظر می‌رسد که همه چیز به جای بازگشته‌اند و طرفداران از جهتی که دستان پیش می‌رود راضی هستند. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

یکی از بزرگترین انتقادهایی که طرفداران به این سریال وارد کرده‌اند؛ نوع تمام شدن فصل شش بود. سازندگان این سریال تصمیم بر گرفتند تا فصل شش با یک کلیف هنگر و نامعلوم به اتمام برسانند تا مطمئن شوند طرفداران برای تماشای فصل هفت پای تلوزیون خواهند نشست؛ البته این موضوع اصلاً بازخود خوبی از جانب طرفداران نداشت.

اسکات گیمپل در مصاحبه‌ای اینترتیمنت ویکلی (EW) بیان کرده است که پایان فصل هفت کاملاً متفاوت از قبل خواهد بود.

من فکر می‌کنم پایان فصل هفت مهیج، احساسی و حتی به نحوی بامزه است. همه چیز برای این پایان بر روی هم قرار می‌گیرند و در نهایت منفجر می‌شود. البته این پایان قول ادامه‌ی دستان را هم می‌دهد؛ چون هنور داستان زیادی برای تعریف کردن وجود دارد، ولی یک پایان کامل است. قسمت آخر خیلی بزرگ است؛ چون به نحوی عصاره یک فصل کامل است و همه چیز در آن وجود دارد. مثل این که است که در لیوان خود نوشابه، سس تند، آهک و تکیلا را با هم قاطی کنید.

این صحبت‌ها بعد از این شده است که فهمیدیم قسمت آخر پر از خشونت و مرگ خواهد بود، ولی به این معنی نیست که داستان نیگان تمام می‌شود؛ چون می‌دانیم که او فصل هفت را زنده به اتمام می‌رساند. ما این را می‌دانیم چون جفری دین مورگان (Jeffrey Dean Morgan)، بازیگر نقش نیگان، اعلام کرده بود که برای حضور در فصل هشت هم قرارداد امضا کرده است.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.