فروش فیلم Logan از مرز ۵۰۰ میلیون دلار عبور کرد

21 March 2017 - 17:00

به لطف موفقیت بزرگ فیلم Logan، ژانر فیلم‌های ابرقهرمانی در بهار و تابستان به دوران اوج خود باز خواهند گشت. در حالی که فیلم‌های استودیوهای مارول و دی‌سی ماه‌ها با اکران عمومی فاصله دارند، این محصول اخیر استودیوی فاکس بود که توانست با بالا بردن انتظارات طرفداران، رقابتی شدید در بین سایر فیلم‌های این ژانر به وجود آورد. به لطف داشتن فضایی تاریک و برداشتی مستقل از زندگی یک جهش یافته‌ی گوشه گیر، لوگان موفق شد نه تنها فرنچایز مردان اکس را در فضایی جدید قرار دهد، بلکه به طور کلی توانست ژانر فیلم‌های ابرقهرمانی را با سبکی متفاوت آشنا کند. با سینماگیمفا همراه باشید.

در حال حاضر نیز فیلم در وضعیت خوبی از نظر فروش در گیشه قرار دارد جایی که به تازگی وارد هفته سوم فروش خود شده‌است. تبلیغات گسترده پیرامون فیلم و همچنین مشخص شدن این موضوع که ستاره فیلم، هیو جکمن (Hugh Jackman) قرار است آخرین حضور خود را در این نقش تجربه کند، از جمله فاکتورهای تاثیر گذار در موفقیت فیلم از نظر فروش بوده‌اند. البته به تازگی این موضوع مشخص شد که جکمن پایانی متفاوت را برای این فیلم در نظر داشت اما کارگردان فیلم جیمز منگلد (James Mangold) او را متقاعد کرد که پایان تلخ و شیرین بهترین گزینه برای این فیلم بود.

به نظر می‌رسد تصمیم اتخاذ شده کاملا جواب داده است چرا که فیلم هنوز به فروش خوب خود ادامه می‌دهد. طبق گزارش هفتگی منتشر شده توسط Box Office Mojo، فیلم در فروش داخلی خود در آمریکا به رقم ۱۸۴ میلیون دلار و در فروش خارجی به ۳۳۹ میلیون دلار رسیده‌است. مجموع فروش ۵۲۳ میلیون دلاری از هم اکنون فیلم را در صدر لیست فیلم‌های مستقل وولورین از نظر فروش قرار داده‌است. البته لوگان هنوز از نظر فروش در میانه لیست فیلم‌های فرچایز مردان اکس قرار دارد اما باید در نظر داشت که فیلم هنوز با پایان کار خود در سینماها فاصله دارد و قطعا این وضعیت دست خوش تغییر خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.