رابرت داونی در فیلم Doctor Dolittle بازی می‌کند

21 March 2017 - 23:00

حدود ده سال است که رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr) در نقش تونی استارک (Tony Stark)/ ایرون من (Iron Man) بازی می‌کند. ما حداقل دو بار دیگر او را در دنیای سینمایی مارول با فیلم‌های Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: «بازگشت به خانه» و Avengers: Infinity War «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت» خواهیم دید. البته احتمال دارد که رابرت داونی را در فیلم چهارم انتقامجویان که قرار است در سال ۲۰۱۹ اکران شود نیز ببینیم. چند وقتی یک سوال برای طرفداران به وجود آمده است که گزینه‌های رابرت داونی در خارج از دنیای سینمایی مارول چه هستند؟ در ادامه‌ی خب با سینماگیمفا همراه باشید.

در سال گذشته شایعاتی وجود داشت که خبر از پیوستن رابرت داونی به گای ریچی (Guy Ritchie) برای ساختن سومین فیلم Sherlock Holmes «شرلوک هولمز» می‌داد، ولی این اتفاق هرگز رخ نداد. احتمالاً فیلم سوم شرلوک ساخته خواهد شد؛ اما نه پیش از سال ۲۰۱۸٫ در مقطعی هم نام داونی جونیور به فیلمی اقتباس شده از داستان پینوکیو متصل بود که به نظر می‌رسد این پروژه کنسل شده باشد. اخبراً خبری منتشر شده است که قرار است رابرت داونی در اقتباسی از ادبیات کلاسیک بازی می‌کند. داستانی که در سال‌های ۱۹۹۹ و ۲۰۰۰ برنامه‌ای برای کودکان بود.

سایت ورایتی (Variety) خبری منتشر کرده است مبنی بر این که رابرت داونی جونیور قرار است در اقتباسی از کتاب The Voyages of Doctor Dolittle «سفرهای دکتر دولیتل» نوشته شده توسط هیو لافتینگ (Hugh Lofting) بازی کند و هیو لفتینک برای نوشتن این کتاب در سال ۱۹۲۲ برنده‌ی جوایز مختلفی شد. این ورژن از داستان که درباره‌ی دکتری در دوره‌ی ویکتوریایی است که می‌تواند با حیوانات حرف بزند توسط استفن گگهان (Stephen Gaghan) نوشته می‌شود. استفن گگهان که سابقه‌ی بردن جایزه‌ی اسکار را دارد همچنین قرار است این فیلم را کارگردانی کند. قبل از شروع فیلمبرداری این فیلم، استفن گگهان قرار است فیلمی از بازی ویدئویی یوبی‌سافت، The Division، بر اساس فیلمنامه‌ی خودش بسازد.

منبع: screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.