Top Gear American در دست ساخت است

22 March 2017 - 15:00

تعداد زیادی از برنامه‌ها و سریال‌های بریتانیایی مثل The Office «دفتر» و Shameless «بی حیا» در آمریکا به موفقیت رسیده‌اند. حالا قرار است محبوب‌ترین مجموعه تلویزیونی غیر داستانی در جهان یک اسپین آف آمریکایی داشته باشد. Top Gear «تخت گاز» که در سراسر جهان طرفدار دارد از سال ۱۹۹۷ در حال پخش است و در کشورهایی مثل استرالیا، روسیه، چین، فرانسه پخش شده است. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

با وجود حاشیه‌هایی که که اخیراً پیرامون این برنامه شکل گرفته‌اند (که یکی از آنها تهدید مت له بلانک (Matt LeBlanc)، یکی از سه میزبان برنامه، به ترک برنامه در صورت اخراج نشدن همکارش است)، Top Gear «تخت گاز» آماده شروع کار خود به دست آمریکایی‌ها است. این دومین باری است که ورژن آمریکایی این برنامه ساخته می‌شود و نامش Top Gear American است.

بر اساس گزارش سایت دلاین (Deadline)، این برنامه قرار است از شبکه‌ی بی بی سی امریکا (BBC America) پخش شود. فصل اول این برنامه قرار است شامل اپیزود‌های هشت ساعته باشد. ولیلام فیکنر (William Fichtner)، آنتون براون (Anton Brown) و تام فورد (Tom Ford) میزبانان این برنامه هستند. این افراد به ترتیب بازیگر، قهرمان جهانی مسابقات درگ یا شتاب و خبرنگار هستند. شبکه‌ی بی بی سی تهیه و پخش کننده‌ی این سریال است. شما شاید ولیلام فیکنر برای حضور در فیلم the dark knight «شوالیه تاریکی» در نقش مدیر بانک شهر گاتهام بشناسید.

ورژن آمریکایی تخت گاز به شکل برنامه‌ی اصلی عمل خواهد کرد. در این برنامه‌ ماشین‌های جدید و ماشین‌های کلاسیک خاطره انگیز آمریکایی مورد بررسی قرار خواهند گرفت. ستارگان مختلف با هم برای قرار گرفتن در صدر لیست برنامه رقابت می‌کنند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.