دو فیلم ددپول ۳ و X-Force از هم جدا خواهند بود

22 March 2017 - 01:15

Deadpool «ددپول» یکی از موفقترین فیلم‌های سال ۲۰۱۶ بود. این فیلم با بودجه‌ای ۵۸ میلیون دلاری ساخته شد و توانست ۱۳ برابر بودجه‌ی اولیه فروش داشته باشد. ددپول نهمین فیلم پرفروش سال هم شد و توانست به پرفروش‌ترین فیلم با درجه سنی R تبدیل شود. در کنار تمامی رکوردهایی که این فیلم به دست آورد، ددپول توانست به پرفروشترین فیلم از سری مردان ایکس نیز تبدیل شود. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در کتاب مصور ددپول و ولورین قبلا با هم پیشینه داشتند و در فیلم X-Men Origins: Wolverine «مردان ایکس: ولورین» روبروی هم قرار گرفتند. جدا از این، ددپول و ولورین هر دو عضوی از تیم X-Force بودند. به غیر از ولورین و ددپول مشهورترین عضو این گروه کیبل (Cable) بود که قرار است او را در فیلم دوم ددپول ببینیم. ددپول ۲ در دست ساخت است و قول ساخته شدن ددپول ۳ هم داده شده است، از این رو ساخته شدن فیلم X-Force منطقی به نظر می‌رسد و شایعات خبر از آن می‌دادند که ددپول ۳ در واقع همان X-Force خواهد بود.

اما بر اساس صحبت‌های رت ریس (Rhett Reese)، تهیه کننده‌ و نویسنده‌ی ددپول ۲، با سایت سینمابلند (CinemaBlend) این دو فیلم یکی نخواهند بود. در واقع این دو داستان جدا از هم خواند بود، ولی احتمال این که پشت سر هم باشند وجود دارد.

بله؛ ددپول ۳ از X-Force جدا خواهد بود. من فکر می‌کنم که ما می‌توانیم دو مسیر متفاوت را طی کنیم. در یکی از فیلم‌ها ما محتوای عظیمی را نمایش می‌دهیم و در دیگری داستانی شخصی و کوچک را روایت می‌کنیم. من فکر می‌کنم که این بهترین کار است.

این روشی است که دنیاهای سینمایی بر اساس آن شکل می‌گیرد. اکثر شخصیت‌های تیم انتقامجویان فیلم‌های شخصی و سولوی خودشان را داشتند و کمپانی فاکس هم این روش را پیش گرفته است.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.