سری فیلم‌های نارنیا با «صندلی نقره‌ای» بازمی‌گردد

10 August 2016 - 19:06

مدت‌ها از آخرین فیلم نارنیا می‌گذرد. داستان چهارم این مجموعه یعنی The Silver Chair «صندلی نقره‌ای» سه سال قبل برای اولین بار معرفی شد و فهمیدیم که چهارمین کتاب سی لوییس هم به پرده نمایش بزرگ سینماها می‌آید اما تاکنون هیچ خبری از آن نبوده است تا اینکه چندی پیش سونی اعلام کرد کار ساخت و توسعه آن بالاخره با جدیت هرچه بیشتر آغاز شده است. با سینماگیمفا در ادامه خبر برای جزئیات تکمیلی همراه باشید.

همان‌طور که چند سال پیش هم اعلام شد، نویسنده فیلم Life of Pi مسئولیت نوشتن فیلم‌نامه را بر عهده دارد و هنوز کارگردانی مشخص نشده است. با توجه به هالیوود ریپورتر، این فیلم جدید با کمک کمپانی‌های TriStar و Entertainment One و همچنین Mark Gordon Company توسعه می‌یابد. داستان فیلم که مثل همیشه بر اساس کتاب‌های فانتزی سی. اس. لوییس است، داستان دنیای نارنیا را چند سال پس از ماجراهای The Voyage of the Dawn Treader «سفر کشتی سپیده پیما» دنبال می‌شود. کاسپین شاه شده و پسری دارد که گم می‌شود. اسلان باری دیگر انسان‌ها را برای کمک وارد ماجرا می‌کند و این بار این انسان‌های خوش‌شانس یوستس اسکراب (Eustace Scrubb) و جیل پوپ (Jill Pope) هستند.

فیلم‌های نارنیا تاکنون یک میلیارد دلار فروش داشته‌اند و باید گفت که فیلم چهارم هم پایان ماجرا نخواهد بود. هنوز نمی‌دانیم که بازیگران اصلی فیلم‌های قبلی باز می‌گردند یا خیر اما می‌دانیم که لئام نیسون مثل همیشه در نقش اسلان و ویل پولتر (Will Poulter) به عنوان یوستس بازمی‌گردد. نظر شما در مورد این فیلم چیست؟ آیا برای نارنیای جدید هیجان‌زده هستید؟

منبع: Screencrush

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.