تاریخ اکران فیلم Kingsman: The Golden Circle تغییر کرد

23 March 2017 - 18:00

موفقیت‌های دو فیلم Logan «لوگان» و Deadpool «ددپول» در گیشه، ثابت کرد که مخاطبان از فیلم‌های خوش ساخت، حتی با وجود درجه‌ی سنی بزرگسال نیز استقبال خواهند کرد. از جمله دیگر فیلمهای بزرگسال که پیش از دو فیلم نامبرده به موفقیت رسیده بودند می‌توان به فیلم Kingsman: The Secret Service «مردان پادشاه: سرویس مخفی» اشاره کرد. این فیلم با وجود بودجه ی ۸۱ میلیون دلاری خود توانست به درآمدی معادل ۴۱۴ میلیون دلار از گیشه‌ها دست یابد. پیرو موفقیت این فیلم، استودیوی فاکس (Fox) خبر از ساخت نسخه‌ی دوم آن تحت عنوان Kingsman: The Golden Circle «مردان پادشاه: حلقه‌ی طلایی» داد، که در حال حاضر در دست ساخت قرار دارد. با این حال، اخیراً مطلع شدیم که تاریخ اکران این فیلم جلوتر افتاده است. با سینما گیمفا همراه باشید.

متیو وان (Matthew Vaughn) برای کارگردانی دنباله‌ی این سری بازخواهد گشت و شاهد اضافه شدن چهره‌های جدیدی از جمله چنینگ تیتوم (Channing Tatum) و هلی بری (Halle Berry) به تیم بازیگری این فیلم نیز هستیم. اگرچه ابتدا قرار بود که فیلم «مردان پادشاه: حلقه‌ی طلایی» در ماه ژوئن اکران گردد، اما شاهد به تعویق افتادن آن تا ماه اکتبر بودیم. اخیراً بار دیگر این تاریخ جابجا شده است، اما اینبار طرفداران می‌توانند زودتر از پیش به تماشای این فیلم بنشینند. طبق گزارش Exhibitor Relations، فیلم «مردان پادشاه: حلقه‌ی طلایی» به جای روز جمعه ۱۴ مهر (۶ اکتبر) در روز جمعه ۷ مهر (۲۹ سپتامبر) اکران خواهد شد. البته با این جابجایی کوچک تاخیری در روند مراحل پس از تولید این فیلم ایجاد نخواهد شد.

شاید عمده‌ترین دلیل این تصمیم، اکران فیلم مورد انتظار Blade Runner 2049 «بلید رانر ۲۰۴۹»، در روز ۱۴ مهر (۶ اکتبر)، که توسط دنیس ویلنوو (Denis Villenueve) یکی از صاحب سبک‌ترین کارگردانان حال حاضر سینما کارگردانی می‌شود،  باشد. به همین دلیل فاکس تصمیم گرفته تا با جلوتر انداختن تاریخ اکران فیلم مورد بحث، از رویارویی با «بلید رانر ۲۰۴۹» خودداری کند. مشابه قسمت قبل، تارون اگرتون (Taron Egerton)، ستاره‌ی اصلی فیلم «مردان پادشاه: حلقه‌ی طلایی» خواهد بود. اگرچه هنوز جزئیات زیادی از داستان این فیلم در دسترس نیست، اما گفته می‌شود که جولیان مور (Julianne Moore) ایفاگر شخصیت منفی اصلی این فیلم خواهد بود.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.