بازیگران Game of Thrones هم از پایان این سریال خبر ندارند

23 March 2017 - 23:00

فصل هفت سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» در تابستان سال جاری پخش خواهد شد و به نحوی جواب این دو سوال را می‌دهد؛ اول این که سریال چگونه به اتمام می‌رسد و دوم این که نویسندگان چگونه حجم زیادی از داستان باقی مانده را در دو فصل کوچک روایت خواهند کرد. این فصل تنها شامل هفت قسمت خواهد بود و فصل بعدی هم قرار تنها شش قسمت باشد. تنها ۱۳ قسمت از این سریال باقی مانده است و سازنگان قول خیلی چیزها مانند اژدهایی به اندازه‌ی هواپیما، اکشن بیشتر و آغاز جنگی بزرگ را داده‌اند. همچنین این فصل از سریال، اولین فصلی است که بر اساس کتاب‌های A Song of Ice and Fire «نغمه‌ای از یخ و آتش» نیست؛ چون کتاب بعدی از این مجموعه هنوز منتشر نشده است. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

با تمام شدن فیلمبرداری‌های لازم برای این فصل، بازیگران تایید کرده‌اند که تنها شش قسمت دیگر از این سریال برای فیلمبرداری باقی مانده است و آن‌ها نمی‌دانند سریال چگونه به پایان می‌رسد.

کیت هرینگتون (Kit Harington) بازیگر نقش جان اسنو (Jon Snow) مصاحبه‌ای با MovieFone داشته و در آن از علاقه‌ی خود برای شروع فیلمبرداری فصل هشت و فهمیدن سرانجام جان اسنو صحبت کرده است.

در واقع خیلی جالب است که دیگر هیچ کتابی وجود ندارد که داستان بر مبنای آن ساخته شود؛  چون وقتی فیلمنامه به دستت می‌رسد اصلا نمیدانی قرار است چه اتفاقاتی رخ دهند. من تازه فیلمبرداری فصل هفت را تمام کرده‌ام و لحظه شماری می‌کنم تا فیلمنامه فصل هشت به دستم برسد.

همه دوست دارند بدانند که داستان چگونه به پایان می‌رسد و چه اتفاقی قرار است در آغاز رخ دهد و در این باره نظریه پردازی می‌کنند. این حس جالبی است که چیزی ندانی، ندانی که داستان قرار ست چگونه به پایان برسد و در ذهن نویسنده‌ها چه می‌گذرد، ولی بهترین قسمت این است که زودتر از همه می‌فهمی.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.