درجه‌ی سنی فیلم Wonder Woman مشخص شد

24 March 2017 - 22:00

درجه‌ی سنی فیلم‌های ابرقهرمانی این روزها به یکی از پربحث‌ترین مباحث سینمادوستان تبدیل شده است؛ فیلم Logan «لوگان»، آخرین نسخه‌ی فعلی سری X-Men «مردان ایکس»، با درجه‌ی سنی «بزرگسال» توانست به خوبی در گیشه بدرخشد و رکوردها را جابجا کند. از سوی دیگر و با توجه به موفقیت فیلم Deadpool «ددپول»، علاقه‌مندان تقاضای فیلم‌های ابرقهرمانی بیشتری با درجه‌ی سنی اشاره شده دارند. به همین منظور، اخیراً گزارش‌هایی مبنی بر اینکه شرکت DC تصمیم دارد برخی فیلم‌هایش را مناسب با این درجه‌ی سنی بسازد، در سطح اینترنت منتشر شده است. بتازگی درجه‌ی سنی فیلم مورد انتظار Wonder Woman «زن شگفت‌انگیز» مشخص شده است. با سینما گیمفا همراه باشید.

اگرچه پیش‌بینی درجه‌ی سنی نهایی فیلم «زن شگفت‌انگیز» با توجه به محتوای نشان داده شده از آن، کار آسانی بود، اما اینطور که مشخص شده و بر خلاف برخی انتظارات، این فیلم در زمره‌ی فیلم‌های ابرقهرمانی بزرگسال قرار نخواهد گرفت و برای خانواده‌ها مناسب خواهد بود.

روز گذشته، سازمان رده‌بندی سنی فیلم‌های آمریکا، به صورت رسمی اعلام کرد که فیلم «زن شگفت‌انگیز» درجه‌ی سنی «مثبت ۱۳ سال» را بدست آورده است. دلایل اعطای این درجه، مشابه دیگر فیلم‌هایی است که این درجه‌ی سنی را دریافت کرده‌اند. در این گزارش، دلیل اعطای این درجه‌ی سنی، وجود مواردی از جمله خشونت، صحنه‌های اکشن و برخی صحنه‌های تحرک‌آمیز عنوان شده است.

اگرچه این درجه‌ی سنی خیلی جای تعجب ندارد چراکه تریلرها و تصاویر منتشر شده از این فیلم، به نمایش برخی از صحنه‌های اکشن و پرزدوخورد آن پرداخته‌اند و به خوبی گویای محصول نهایی بودند. رابطه‌ی عاشقانه‌ی گل گدوت (Gal Gadot) و کریس پاین (Chris Pine) جهت اشاره به صحنه‌های تحرک‌آمیز، نیز قابل پیش‌بینی بوده است. دیگر فیلم‌های اقتباسی از سری کمیک‌های DC نیز درجه‌ی سنی مشابه «زن شگفت‌انگیز» داشته‌اند. طرفداران جهان سینمایی DC، انتظارات زیادی از فیلم مورد بحث دارند و خواهان شکسته شدن طلسم شکست فیلم‌های این مجموعه در نزد منتقدان را دارند.

اکران گسترده‌ی فیلم «زن شگفت‌انگیز» از روز جمعه ۱۲ خرداد ماه (۲ ژوئن ۲۰۱۷ میلادی) آغاز خواهد شد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    منظور از صحنه هاى تحریک آمیز فکر کنم صرفا لباس واندر وومن هست که هم شانه هاش تمام مدت بیرونه و هم پاهاش تا بالا وگرنه مطمئنا با درجه ١٣ سال مورد دیگه اى نداره. اوگان هم درجه ١٨ سال رو فقط به خاطر خشونت فوق العاده و خط داستانى بسیار تیره و تارش گرفت. بعید مى دونم از DC چیز بدردبخورى در بیاد. فعلا همه نگاه ها به فاکس هست.

  • Hanna gh 80 says:

    درجه سنی مناسبی است
    امیدوارم با بازی گل گدوت فیلم عالی بشه