تصویری از فیلم Death Note منتشر شد

25 March 2017 - 09:00

در طی چند سال گذشته شبکه‌ی نتفلیکس توانسته است فیلم‌های خوبی بسازد که نسبتاً توانسته‌اند به خوبی بخش استریم و سریال‌های این شبکه عمل کنند. فیلم‌های این شبکه بازخوردهای مثبتی و همچنین منفی داشته‌اند، با این وجود باید گفت که نتفلیکس هیچگاه لاین آپی به این خوبی برای فیلم‌هایش نداشته. از فیلم‌ Okja گرفته تا Bright «روشن» و War Machine که قرار است در سال ۲۰۱۷ از این شبکه پخش شوند. یکی از فیلم‌های که حالا در بالای لیست بینندگان این شبکه قرار می‌گیرد اقتباسی آمریکایی از Death Note «دفترچه‌ی مرگ» است. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم بر اساس انیمه و مانگایی به همین نام ساخته می‌شود و به نظر می‌رسد که تمامی شخصیت‌ها و مکان‌های داستان آمریکایی خواهند شد، ولی داستان اصلی همان باقی خواهد ماند. برای کسانی که با داستان این انیمه آشنا نیستند باید گفت که این انیمه داستان نوجوانی به نام لایت (Light) را دنبال می‌کند که یک روز دفترچه‌ای را پیدا می‌کند که به او این اجازه را می‌دهد که با نوشتن نام دیگران در آن بتواند به سادگی آن‌ها را بکشد. این موضوع باعث می‌شود که او شروع به پاک‌سازی خلافکاران کند. او در این را با صاحب اصلی دفترچه که یک خدای مرگ به نام ریوک (Ryuk ) است همکاری می‌کند.

با منتشر شدن تیزری از این فیلم بارخوردهای مختلف از طرفداران قدیمی این انیمه شاهد بودیم. کارگردان Death Note «دفترچه‌ی مرگ»، آدام وینگارد (Adam Wingard)، عکسی را در حصاب توییتر خود منتشرکرده است. در پایین می‌توانید این تصویر را تماشا کنید:

در این تصویر ما شاهد شکل گیری رابطه‌ای بین لایت و ال (L) با بازی لیکیث استنفیلد (Lakeith Stanfield) هستیم. ال کارگاهی عجیب و ماهر است که به دنبال دستگیر کردن لایت است. از دیگر فیلم‌های آدام وینگارد هم می‌توان به The Guest «مهمان» و You’re Next «شما بعدی هستید» اشاره کرد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.