تریلر جدید از Pirates of the Caribbean 5 منتشر شد

27 March 2017 - 12:15

فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales «دزدان دریایی کارائیب: مردگان قصه‌ تعریف نمی‌کنند» قرار است در ماه می اکران شود، دیزنی امید دارد که این فیلم بتواند بازخوردهای خوبی از منتقدین کسب کند و به خوبی اولین فیلم از این فرانچایز عمل کند. با این که تمامی فیلم‌های فرانچایز دزدان دریایی کارائیب از لحاظ تجاری خوب عمل کرده‌اند، ولی با گذشته زمان این فیلم‌ها به مرور ضعیف‌تر شدند. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

برای رسیدن به این هدف، پنجمین فیلم از فرانچایز دزدان دریایی کارائیب به نحوی یک ریبوت محسوب می‌شود و امید داریم که جانی دپ (Johnny Depp) و جفری راش (Geoffrey Rush) بتوانند در نقش‌های کاپیتان جک اسپارو (Captain Jack Sparrow) و کاپیتان باربوسا (Captain Barbossa) برای بار دیگر بدرخشند. دیگر بازیگران این فیلم خاویر باردم (Javier Bardem) در نقش کاپیتان  سالازار (Captain Salazar)، برنتون توایتز (Brenton Thwaites) در نقش هنری (Henry)، کایا اسکودلاریو (Kaya Scodelario) در نقش کارینا اسمیت (Carina Smyth) هستند. همچنین ارلاندو بلوم (Orlando Bloom) هم که در فیلم چهارم حضور نداشت برای بازی در نقش ویل ترنر (Will Turner) باز خواهد گشت.

شما در پایین می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

ساخت Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales «دزدان دریایی کارائیب: مردگان قصه‌ تعریف نمی‌کنند» با این قصد آغاز شد که آخرین فیلم از این فرانچایز باشد، ولی یواخیم رانینگ (Joachim Ronning) کارگردان فیلم بیان کرده است که احتمال ساخته شدن دنباله‌ی بعدی نیز وجود دارد و این موضوع به عملکرد فیلم پنجم باز می‌گردد. برای موفق شدن این فیلم نسبت به فیلم چهارم باید تغییراتی ایجاد شود، ولی چیزی که تغییر نکرده این است که کاپیتان جک اسپارو هنوز از میمون‌ها می‌ترسد.

دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰p

دانلود تریلر با کیفیت ۴۸۰p

منبع: screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.