جوزف گوردون لویت در حال مذاکره برای کارگردانی فیلم Wingmen است

27 March 2017 - 19:00

اینطور که به نظر می‌رسد جوزف گوردون لویت (Joseph Gordon-Levitt) به بازگشت به صندلی کارگردانی چشم دوخته و قرار است با چنینگ تیتوم (Channing Tatum) همبازی شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

منابع خبری آگاه خبر داده‌اند که گوردون لویت در حال مذاکره با استودیوی «یونیورسال» جهت کارگردانی فیلم موزیکال Wingmen «خلبانان‌جناحی» با درجه‌ی سنی «بزرگسال» است. گفته می‌شود که وی قرار است علاوه بر کارگردانی آن، در کنار چنینگ تیتوم به ایفای نقش نیز بپردازد.

استودیوی «یونیورسال» سال گذشته‌ی میلادی توانست حقوق ساخت این فیلم را که نگارش فیلمنامه‌ی آن برعهده‌ی مایکل باکال (Michael Bacall) بوده، در یک رقابت تنگاتنگ با دیگر استودیوهای متمایل بدست آورد.

داستان این فیلم به شرح سرگذشت دو خلبان می‌پردازد که در لاس وگاس سقوط کرده‌اند. منابع آگاه در توصیف این فیلم بیان داشته‌اند که این فیلم ترکیبی از دو فیلم Pitch Perfect «گام کامل» و Book of Mormon «کتاب مورمون» به همراه موارد بزرگسالانه خواهد بود.

استودیوی «یونیورسال» پیش از گوردون لویت با کارگردانانی از جمله ست گوردون (Seth Gordon)، جیمز بابین (James Bobin) و همچنین کارگردان فیلم «کتاب مورمون» یعنی کیسی نیکولاو (Casey Nicholaw) مذاکره کرده‌ که اینطور که مشخص است با آن‌ها به توافق نرسیده‌ است.

مارک پلات (Marc Platt) و آدام سیگل (Adam Siegel) با شرکت «مارک پلت پروداکشنز» به همراه چنینگ تیتوم و همکارانش رید کارولین (Reid Carolin) و پیتر کیرنان (Peter Kiernan) به تولید این فیلم کمک خواهند کرد. گفته می‌شود که گوردون لویت با مشارکت استودیوی «HitRecord Films» در تولید «خلبانان‌جناحی» نقش خواهد داشت. کریستین لاو (Kristin Lowe)، مدیر ارشد تولید این پروژه خواهد بود و بر آن نظارت خواهد داشت.

با این وجود، با توجه به برنامه‌ی شلوغ تیتوم انتظار نمی‌رود که ساخت این فیلم به این زودی‌ها آغاز گردد. تیتوم در حال حاضر قرار است که در فیلم Triple Frontier «سه مرز» در مقابل تام هاردی (Tom Hardy) به ایفای نقش بپردازد و در پروژه‌ی Logan Lucky «لوگان خوش‌شانس» استیون سودربرگ (Steven Soderbergh) نیز حضور دارد.

گوردون لویت با کارگردانی فیلم Don Jon «دان جان» نخستین تجربه‌ی خود را در این عرصه پشت سرگذاشت. وی به خاطر بازی در فیلم Snowden «اسنودن» به کارگردانی اولیور استون (Oliver Stone) توانست واکنش مثبت منتقدان را برانگیزاند. پروژه‌های متعددی در برنامه‌ی کاری فشرده‌ی او دیده می‌شود که او را به یکی از پرکارترین هنرپیشگان این روزهای هالیوود تبدیل می‌کند.

تاتوم و گوردون لویت تاکنون با یکدیگر همکاری‌ای نداشته‌اند. باید منتظر ماند و دید که آیا این توافقات صورت خواهد گرفت یا خیر.

منبع : Variety

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.