فصل سوم True Detective به همراه نویسنده‌ی جدید در دست ساخت است

28 March 2017 - 14:30

بعد از پخش نشدن برای دو سال متوالی و وجود داشتن حدس و گمان‌های فراوان برای آینده‌‌ی سریال True Detective «کارآگاه واقعی»، به نظر می‌رسد که این سریال در پشت صحنه در حال توسعه به سمت فصل سوم باشد. سایت اینترتیمنت ویکلی (EW) پی برده است که نیک پیزولاتو (Nic Pizzolatto) حداقل فیلمنامه‌ی دو قسمت ابتدایی فصل سوم این سریال درام جنایی را نوشته است. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این سایت همچنین بیان کرده است که تهیه کننده و نویسنده‌ی برنده‌ی جایزه‌ی امی، دیوید میلچ (David Milch)، کسی که سابقه‌ی کار بر روی سریال‌های درامی همچون Deadwood و NYPD Blue دارد، قرار است با نیک پیزولاتو همکاری کند.

میزان همکاری دیوید میلچ و نیک پیزولاتو هنوز معلوم نیست، ولی چیزی که مشخص است دیوید میلچ قرار نیست مسئولیت دیگری داشته باشد. البته هنوز ساخته شدن فصل سوم به صورت رسمی آغاز نشده است و هیچ چیز حتمی نیست.

فصل اول سریال True Detective «کارآگاه واقعی» در سال ۲۰۱۴ از شبکه‌ی HBO پخش شد و توانست موفقیت بسیاری کسب کند، ولی فصل دوم نتوانست به خوبی عمل کند و بازخوردهایی منفی از منتقدین کسب کرد. با این وجود در آن زمان معلوم نبود که نیک پیزولاتو قصد ساخت فصل سوم را دارد، ولی در ماه جولای ۲۰۱۶ کیسی بلویز بیان کرد که HBO و نیک پیزولاتو با ساخت فصل سوم مشکلی ندارند.

من فکر می‌کنم نیک اکنون زمان کافی برای ساخت فصل سوم را ندارد. ما تصمیم گرفتیم که یک نویسنده جدید بر روی فصل سه کار کند و نیک هم وظیفه نظارت بر روی اثر را بر عهده داشته باشد. این سری برای ما بسیار با ارزش است و به فکر ادامه آن خواهیم بود. سریال True Detective نمرده است و همچنان به کار خود ادامه می‌دهد.

از آنجایی که متیو مک‌کانهی از علاقه‌ی خود برای بازگشت به این سریال صحبت کرده است، فصل سوم می‌تواند باز به داستان راست کول و مارتین هارت بپردازد.

منبع: ew

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.