تریلر دوم Spider-Man: Homecoming منتشر شد

28 March 2017 - 19:35

انتظار می‌رفت که دومین تریلر رسمی فیلم سینمایی Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» به همراه اکران فیلم  Guardians of the Galaxy Vol. 2 «نگهبانان کهشکان: بخش دوم» در سینماها، منتشر شود؛ اما سونی تصمیم گرفت که زمان انتشار تریلر دوم این فیلم را کمی جلو بیاندازد. برای مشاهده‌ی دومین تریلر فیلم «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه»، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

تریلر طولانی جدید فیلم Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» سکانس‌های جذاب و زیادی را در خود جای داده است و مخاطبان می‌توانند اطلاعات نسبتاً زیادی را از آن به دست بیاورند. در این ویدیو، سکانس‌هایی از نبرد والچر، یکی از دشمنان مرد عنکبوتی، با پیتر پارکر نشان داده می‌شود که از جذابیت خاصی نیز برخوردار است. همچنین در این تریلر کمی به ارتباط پیتر پارکر و تونی استارک، مرد آهنی، هم پرداخته شده است. شما می‌توانید این تریلر زیبا را در پایین دانلود کنید.

دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰p

دانلود تریلر با کیفیت ۴۸۰p

این بار قرار است نقش مرد عنکبوتی را تام هالند (Tom Holland) بازی کند. این یعنی در این فیلم مرد عنکبوتی جوان‌تر از تمامی فیلم‌های دیگر خود خواهد بود [البته در کامیک‌ها هم او بسیار جوان است]. علاوه بر او، رابرت داونی جونیور در نقش مرد آهنی و در نهایت مایکل کیتون در نقش والچر در این فیلم حضور خواهند داشت.

فیلم Spider-Man: Homecoming در تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ۹۶) در سینما اکران خواهد شد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.