تاریخ اکران فیلم Doctor Dolittle با بازی رابرت داونی مشخص شد

29 March 2017 - 11:30

بر اساس کتاب‌هایی نوشته شده توسط هیو لافتینگ (Hugh Lofting) آن‌ هم تقریباً در صد سال قبل، چندین اقتباس لایو اکشن ساخته شده است. اولین اقتباس در سال ۱۹۶۷ ساخته شده است که رکس هریسون (Rex Harrison) نقش اول آن را داشت. البته احتمالا بیشتر سینمادوستان امروزه با این دستان با اقتباسی که در سال ۱۹۹۸ با بازی ادی مورفی (Eddie Murphy) ساخته شد آشنایی دارند؛ فیلمی که در باکس آفیس عملکرد بسیار خوبی داشت و تعدادی دنباله‌ هم برایش ساخته شد. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

با موج بزرگ دنباله‌ها و بازسازی‌ها که در هالیوود به راه افتاده است خبر ورژن جدید فیلم Doctor Dolittle «دکتر دولیتل» زیاد تعجب برانگیز نبود. جدیدترین اقتباس از این سری کتاب در حال حاضر به وسیله‌ی یونیورسال پیکچر (Universal Pictures) در حال ساخته شدن است و رابرت داونی جونیور قرار است شخصیت اصلی این فیلم را بازی کند. قبلا هم گزارش شده بود که استفن گگهان (Stephen Gaghan) فیلم را کارگردانی خواهد کرد و جو راث (Joe Roth)، سوزان داونی (Susan Downey) و جف کیرشفبام (Jeff Kirschenbaum)، هم تهیه کنندگان فیلم هستند.

یونیورسال پیکچر به تارگی اعلام کرده است که این فیلم در ۲۴ ماه می در سال ۲۰۱۹ اکران می‌شود، ولی هنوز برای این فیلم نام مشخصی انتخاب نشده است.رابرت داونی جونیور هم قرار است به شکلی متفاوت‌تر از قبل این نقش را بازی کند. یونیورسال همچنین تایید کرد که استفن گگهان بیشتر فیلمنامه را بر اساس نوشته‌های قبلی تام شفرد (Tom Shepherd) نوشته است.

این تاریخ فیلم دکتر دولیتل (Doctor Dolittle) را در شرایط سختی قرار می‌دهد؛ چون در اوایل همین ماه در سال ۲۰۱۹ فیلم چهام انتقامجویان اکران می‌شود و دقیقاً در همان تاریخ فیلم اقتباس شده از بازی ویدئویی Minecraft اکران خواهد شد. رابرت داونی با بازی در نقش شرلوک ثابت کرده است که به خوبی می‌تواند نقش‌های محبوب اقتباس شده از ادبیات را بازی کند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.