Mission: Impossible 6 در فرمت آی‌مکس سه بعدی فیلم‌برداری خواهد شد

29 March 2017 - 19:00

cronies تام کروز (Tom Cruise) در طول زمان توانسته است با انجام کارهایی که بسیاری آن را غیرممکن تلقی می‌کنند، سطح فیلم‌های اکشن را به درجه‌ای بسیار بالا برساند. او این مهم را بواسطه مجموعه فیلم‌های فرنچایز Mission: Impossible «ماموریت غیرممکن» انجام داده‌است، جایی که هر شماره‌ی از آن تلاش کرده‌است شماره قبلی را از نظر سکانس‌های اکشن پشت سر بگذارد. این عمل را به وضوح در فیلم Mission: Impossible – Ghost Protocol «ماموریت غیرممکن: پروتکل شبح» دیدیم، جایی که کروز بدون هیچ گونه تور امنیتی موفق شد بر روی یک آسمان خراش از این سمت به آن سمت بپرد، اما همین موضوع نیز در فیلم بعدی با عنوان Rogue Nation «ملت یاغی» جایی که کروز از هواپیمای در حال پرواز تنها با دستان خود معلق ماند، به باد فراموشی سپرده شد. با سینماگیمفا همراه باشید.

هرکدام از این صحنه‌ها در نوع خود بی نظیر بودند، اما برای سینمادوستان، مشاهده این صحنه‌ها در تکنولوژی آی‌مکس تجربه‌ای برتر و متفاوت است. حال برای فیلم ماموریت غیرممکن ۶ نیز این عمل تکرار خواهد شد و فیلم در فرمت آی‌مکس تصویربرداری خواهد شد.

این اطلاعات به واسطه نشست استودیوی پارامونت در مراسم سینماکان منتشر شد، جایی که این استودیو تایید کرد که فیلم با استفاده از تکنولوژی آی‌مکس فیلم‌برداری خواهد شد. این موضوع هنوز تایید نشده‌است که آیا کل فیلم در این فرمت فیلم‌برداری خواهد شد یا صحنه‌های خاصی از آن، اما در هر دوحالت، تصمیم اتخاذ شده ایده‌آل خواهد بود. آنها همچنین تعدادی از لوکیشین‌های فیلم‌برداری را نیز مشخص کردند. بر اساس توئیت منتشر شده توسط جف اسنایدر که می‌توانید آن را در زیر مشاهده کنید، شماره ششم ماموریت غیرممکن در لندن، هندوستان، پاریس و نیوزلند فیلم‌برداری خواهد شد.

فیلم Mission: Impossible 6 در تاریخ ۵ مرداد ۱۳۹۷ راهی سینماها خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.