فصل دوم Westworld از چند بازه زمانی استفاده نخواهد کرد

29 March 2017 - 20:00

وقتی سریال Westworld پخش خود را از ماه اکتبر سال گذشته میلادی آغاز کرد، از همان ابتدا تبدیل به عنوانی موفق شد که توانست با گرفتن امتیازهای بسیار بالا، نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کند. عوامل بسیاری در این موفقیت تاثیر داشتند: فیلم‌برداری با بودجه بالا، ترکیبی عامه پسند از خشونت و درام قوی و مجموعه‌ای از بازیگران درجه یک شامل اِون ریچل وود (Evan Rachel Wood)، آنتونی هاپکینز (Anthony Hopkins) و اد هریس (Ed Harris). با سینماگیمفا همراه باشید.

بخش دیگری از این موفقیت مدیون داستان پیچیده و مرموز آن بود که گفتگوهای بی‌شماری را در فضای مجازی پیرامون خود به وجود آورد. یکی از موضوعات داغ در این گفتگوها استفاده از چندین بازه زمانی در سریال بود. در یکی از بازه‌ها، دوستان نزدیک شرکتی، ویلیام با بازی جیمی سیمپسون (Jimmi Simpson) و لوگان با بازی بن بارنز (Ben Barnes) را دیدیم که وارد پارک می‌شوند، ویلیام برای اولین بار و لوگان به عنوان مشتری دائم. در بازه‌ای دیگر، زمان ۳۰ سال به جلو می‌رود و در اینجا ویلیام را می‌بینیم که حال تبدیل به یکی از کار کشته‌های پارک شده‌است و به مرد سیاهپوش معروف است. در ابتدا این موضوع در فرم تئوری بود اما در انتها دیدیم که این قضیه صحت دارد.

با نزدیک شدن آغاز روند ساخت فصل پرانتظار دوم، یکی از سازندگان سریال لیسا جوی (Lisa Joy) از این موضوع پرده برداشت که در فصل دوم از فرمت چند بازه‌ی زمانی در این سریال استفاده نخواهد شد. در پنل گفتگوی وستورلد در مراسم PaleyFest، جوی گفت که این ایده در فصل اول که از دیدگاه شخصیت دلورس به نمایش درآمد ماموریت خود را انجام داد و آنها دوست ندارند دوباره همین ایده را در فصل دوم تکرار کنند. او افزود:

در ابتدا منطقی بود که از چند بازه زمانی استفاده کنیم، چون این ویژگی به خوبی نشان می‌داد که دلورس چه احساسی دارد. من (دلورس) عاشق هستم و مرد سیاهپوش به دنبال من است. سپس [دلورس] متوجه می‌شود که شاید من تغییر نکرده‌ام اما با گذشت زمان همه چیز تغییر کرده‌است و حال او (ویلیام) تبدیل به این شخص شده‌است. موضوع بازه‌های زمانی در به نمایش گذاشتن این دیدگاه برای دلورس مورد استفاده قرار گرفت.

فصل دوم سریال Westworld در سال ۲۰۱۸ از شبکه HBO پخش خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.