اولین تریلر فیلم It منتشر شد: وحشت به معنای واقعی کلمه

30 March 2017 - 13:04

پس از گذشت سالی که در آن دلقک‌های ترسناک در دنیای واقعی مشاهده شدند و نگرانی‌هایی را به وجود آوردند، نوبت به سرمنشا اصلی تمام این دلقک‌های ترسناک، پنی‌وایز (Pennywise) رسیده است که با فیلم It بر روی پرده‌های سینما قرار گیرد. یک ماه پس از نمایش تیزر فیلم It در مراسم SXSW 2017 که کارگردان فیلم آندرس موشیتی (Andrés Muschietti) نیز در آن حضور داشت، تریلر اول این فیلم که از رمان معروف اسفن کینگ (Stephen King) با همین نام اقتباس شده‌است به تازگی منتشر شد. با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم‌نامه این فیلم که رده سنی بزرگسالان را خواهد داشت توسط گری دابرمن (Gary Dauberman) که سابقه همکاری در فیلم Annabelle را دارد، نگاشته شده‌است و این اقتباس تنها از نیمه اول رمان کینگ صورت گرفته‌است. در این فیلم گروهی از دوستان (که معمولا در فیلم‌های هالیوودی این گروه‌ها را تحت عنوان بازنده‌ها یا همان Loserها می‌شناسیم) توسط موجودی به نام پنی‌وایز که ظاهر یک دلقک ترسناک را دارد، مورد آزار قرار می‌گیرند. بیل اسکارسگارد (Bill Skarsgård) نقش پنی‌وایز را در این فیلم ایفا خواهد کرد، نقشی که بسیاری آن را با بازی عالی و وحشتناک تیم کوری (Tim Curry) در مینی سریال دهه ۹۰ میلادی به خاطر دارند.

مشابه تصاویری که از این فیلم در فضای مجازی انتشار یافته‌بودند، در این تریلر نیز تصویر کامل از شخصیت پنی‌وایز به نمایش گذاشته نمی‌شود؛ در عوض لحن و فضای وحشتناک حاکم بر فیلم را می‌توانیم مشاهده کنیم که طرفداران ژانر اکشن را به صورت حتم به وجد خواهد آورد. البته این موضوع در مورد فیلم اصلی صدق نخواهد کرد، جایی که کارگردان فیلم می‌گوید: در ژانر وحشت موضوع کم نشان دادن همان بیشتر نشان دادن است وجود دارد… در مورد پنی‌وایز نیز در فیلم به این صورت خواهد بود: «این هیولای ما است، شما دارید آن را می‌بیند… اینجا است که از شدت وحشت خوتان را خیس خواهید کرد.»

دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰p

دانلود تریلر با کیفیت ۴۸۰p

فیلم It در تاریخ ۱۷ شهریور سال جاری راهی سینماها خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.