نام کامل قسمت دوم انیمیشن Wreck-It Ralph مشخص شد

30 March 2017 - 19:04

این نکته برای ما به عادت تبدیل شده‌ است که همواره انیمیشن‌های پیکسار یا دیزنی را در میان برترین انیمیشن‌های سال و تجربه‌های خود قرار دهیم. این دو نام همیشه در این صنعت درخشیده‌اند. سال ۲۰۱۲ میلادی شرکت دیزنی انیمیشن جدیدی را با نام Wreck-It Ralph منتشر کرد که توانست با ایده‌ی نو و جالبش توجه‌های زیادی به خود جلب کند. برای اطلاعات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

این هفته در شهر لاس‌ وگاس نمایشگاه CinemaCon دایر است و همین مسئله باعث شده تا شاهد اخبار جدید و گوناگونی از سینما باشیم. در گذشته اعلام شده بود که قرار است دنباله‌ای برای انیمیشن موفق Wreck-It Ralph ساخته شود. اکنون نام کامل دنباله‌ی این انیمیشن مشخص شده است.

استودیو دیزنی در جریان این نمایشگاه به صورت رسمی نام قسمت دوم این انیمیشن را اعلام کرد. براساس گفته‌های دیزنی، دنباله‌ی این انیمیشن محبوب قرار است با نام Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2 شناخته شود. دیزنی بلافاصله این خبر را در توییتر خود نیز اعلام کرد.

ریچ مور (Rich Moore)، کارگردان این انیمیشن، در خصوص دنباله‌ی این سری گفت:

ملاقات با این شخصیت‌هایی که ما عاشق آن‌ها هستیم و وارد کردن آن‌ها به دنیا عظیم اینترنت فضا و فرصت بسیار زیادی برای کاوش به ما می‌دهد.

احتمالاً با توجه به نام این قسمت ایده‌ و طرح اصلی Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2 استنباط کرده باشید. در این قسمت که ماجرای آن شش سال پس از قسمت نخست رخ می‌دهد، این بار رالف با دنیای اینترنت نیز سروکار خواهد داشت. صداپیشگان قسمت اول همچون جان سی رایلی (John C. Reilly) در نقش رالف، سارا سیلورمن (Sarah Silverman) در نقش ونه‌لوپه، جک مک برایر (Jack McBrayer) در نقش فلیکس و جین لینچ (Jane Lynch) در نقش گروهبان کالهون در این دنباله نیز حضور خواهند داشت.

انیمیشن Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2 قرار است در تاریخ ۹ مارس ۲۰۱۸ (۱۸ اسفند ۹۶) در آمریکا و ۲۳ مارس ۲۰۱۸ (۳ فروردین ۹۷) در انگلستان اکران شود.

منبع: Empireonline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.