کارگردان Valerian در اندیشه‌ی ساخت دو دنباله برای آن است

30 March 2017 - 23:00

در چند سال اخیر، به لطف ایجاد جهان‌های سینمایی مختلف از جمله «مارول«، «DC» و «مردان ایکس»، فیلمهای ابرقهرمانی به اوج محبوبیت خود رسیده‌اند و موفقیت‌های بسیاری در این عرصه بدست آورده‌اند. پیرو همین امر، قرار است به زودی شاهد اقتباس سینمایی سری کمیک‌بوک‌های Valerian and the City of a Thousand Planets «والرین و شهرِ هزار سیاره» به کارگردانی لوک بسون (Luc Besson)، که بیش از هر چیز به خاطر فیلمهای Lucy «لوسی» و The Fifth Element «عنصر پنجم» شهره است، در سینماها باشیم. از جمله هنرپیشگانی که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند می‌توان به دین دی‌هان (Dane DeHaan) و کارا دلوین (Cara Delevingne) اشاره کرد. اخیراً مطلع شدیم که کارگردان این فیلم به ساخت حداقل دو دنباله برای آن می‌اندیشد. با سینما گیمفا همراه باشید.

بسون با حضور در مراسم بین‌المللی کمیک‌کان در سن‌دیگو و نمایش نخستین تریلر فیلم «والرین و شهرِ هزار سیاره» توانست واکنش مثبت علاقه‌مندان را برانگیزاند. از آنجایی که قرار است اکران گسترده‌ی این فیلم از ماه جولای سال جاری میلادی آغاز گردد، بسون و دیگر تهیه‌کنندگان آن به آینده‌ی این فیلم می‌اندیشند که در صورت موفقیت در گیشه، به یک سری دنباله‌دار تبدیل خواهد گردید.

در جریان رویداد نمایش جهانی دومین تریلر این فیلم که در مراسم STX نیویورک برگزار شد، خبرنگاران وب‌سایت ScreenRant این فرصت را یافتند تا با بسون و دی‌هان پیرامون دنباله‌های این فیلم به صحبت بپردازند. در حالی که بسون ابراز داشت که همینک در حال نگارش فیلمنامه‌ی قسمت بعدی این فیلم است، دی‌هان تائید کرد که بسون با وی در خصوص حداقل دو دنباله برای «والرین و شهرِ هزار سیاره» صحبت کرده است. دی‌هان در این خصوص بیان کرد:

خُب من فکر می‌کنم که لوک تصمیم دارد تا بیش از یک [فیلم از این کمیک‌بوک] بسازد. در واقع ما فقط می‌خواهیم که مردم در خصوص این فیلم هیجان‌زده باشند و آن را تماشا کنند، من فکر می‌کنم که همه چیز پس از این مهم آغاز خواهد شد. وی (لوک بسون) با من در خصوص حداقل دو دنباله‌ صحبت کرده است؛ [البته به شرطی که] وی بتواند [این کار را انجام دهد] و مردم از این فیلم خوششان بیاید و آن را ببینند. [در واقع] برنامه این است.

از آنجایی که منبع اقتباس این فیلم سری کمیک‌بوک‌های فرانسوی تحت عنوان «Valérian and Laureline» است که توسط «EuropaCorp» منتشر شده‌اند، ممکن است که این سری کمیک‌بوک خیلی برای مردم مناطقی از جمله آمریکای شمالی شناخته شده نباشد و در حدواندازه‌های کمیک‌بوک‌های «مارول» و «DC» ظاهر نگردد. با این وجود، مشخص است که بسون به راحتی می‌تواند به گسترش شهر «آلفا» – شهری که وقایع فیلم مورد بحث در آن به وقوع می‌پیوندد – بپردازد و داستان‌های بیشتری از آن را روانه‌ی پرده‌های سینما کند.

فیلم «والرین و شهر هزار سیاره» از روز جمعه ۳۰ تیر ماه (۲۱ جولای ۲۰۱۷ میلادی) به صورت عمومی به روی پرده خواهد رفت.

منبع : ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    خیلى تریلرش جذابه. تریلر دومش دیشب اومد. من به شدت منتظرم اکران بشه.