بیلی آیکنر به جمع بازیگران فصل هفتم American Horror Story پیوست

31 March 2017 - 10:00

سریال American Horror Story محصول شبکه FX از زمان آغاز پخش خود مجموعه‌ای عالی از بازیگران را در فصل‌های قبلی به کار گرفته‌است در نتیجه انتخاب بازیگر برای ساخت فصل جدید برای دست اندرکاران این سریال کاری دشوار نخواهد بود. نام‌هایی چون سارا پولسن (Sarah Paulson)، اِون پیترز (Evan Peters)، جسیکا لنگ (Jessica Lange) و کتی بیتس (Kathy Bates) نمونه‌ای از این بازیگران هستند که در سال‌های اخیر همواره شاهد حضور آنها در این مجموعه‌ی آنتولوژی بوده‌ایم، پروژه‌ای که رایان مورفی (Ryan Murphy) به لطف موفقیت آن توانست جزو گزینه‌های اول شبکه FX برای ساخت پروژه‌های جدید باشد. با سینماگیمفا همراه باشید.

اما مورفی هموراه علاقه دارد در کنار بازیگران قبلی، از چهره‌های جدید نیز استفاده کند. فصل گذشته‌ی سریال با عنوان Roanoke از بازیگرانی جدید چون آندره هالند (André Holland) و کیوبا گودینگ جونیور (Cuba Gooding Jr) در نقش‌های اصلی استفاده کرد. گاهی اوقات حتی این بازیگران نقش مرکزی سریال را بر عهده می‌گیرند. لیدی گاگا (Lady Gaga) در فصل پنجم سریال با عنوان «هتل» نقش اصلی را بر عهده داشت که توانست برای همین نقش جایزه گلدن گلوب را از آن خود کند. با شکل گیری ایده رایان مورفی برای فصل جدید این سریال، به نظر می‌رسد او بار دیگر قصد دارد چهره‌ای جدید را به جمع بازیگران خود اضافه کند.

طبق گزارش جدید منتشر شده توسط ددلاین، بیلی آیکنر (Billy Eichner) برای بازی در فصل هفتم سریال AHS انتخاب شده‌است. جزئیات کمی پیرامون کاراکتر او در این فصل وجود دارد اما طبق گفته منبع انتشار خبر، آیکنر نقش یکی از دوستان صمیمی کاراکتر سارا پولسن را بر عهده خواهد داشت که «سلیقه‌ای غیر معمول در پوشیدن لباس» دارد. این نقش طولانی خواهد بود و از ۱۱ قسمت پیش بینی شده برای این فصل، او در شش یا هفت قسمت از آن حضور خواهد داشت. فیلم‌برداری فصل جدید از ماه می سال جاری آغاز خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.