تهیه‌کننده اجرایی سریال Gotham از فصل سوم آن می‌گوید

10 August 2016 - 23:28

هیچ شکی نیست که سریال شبکه فاکس، گاتهام بهترین عملکرد را در نمایش برداشت خود از دنیای رازآلود بتمن دارد، ولی فصل سوم این سریال به طور قطعی سوالات بسیاری را در رابطه با داستانش به همراه خواهد داشت. در نشست انجمن منتقدان تلویزیون (TCA)، سازندگان سریال گاتهام به سوالاتی در مورد علت بزرگ شدن سن شخصیت کم سن و سال Poison Ivy با بازی کلیر فالی (Claire Foley) پاسخ دادند. همچنین در این همین رابطه، حضور شخصیت های اصلی جوخه خودکشی مثل Killer Croc و فرقه جوکر در فصل چهارم مورد بررسی قرار گرفت. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در جواب خبرنگاران در نشست خبری TCA، تهیه‌کننده اجرایی سریال، جان استیونز (John Stephens) اعلام کرد فصل سوم درام مربوط به داستان قبل از ظهور بتمن، ادامه داستان قسمت آخر فصل دوم را پیگیری خواهد کرد و در آن شخصیت‌های منفی با تضعیف چهره پلیس در شهر، نقش محوری در داستان خواهند‌ داشت. استیونز با تاکید بر اینکه «تغییر» اصلی‌ترین موضوع امسال سریال است، علت تغییر شخصیت Poison Ivy از کلیر فالی به مگی گیا (Maggie Geha)، همراه با تغییراتی در شخصیت بروس و فیش مونی با بازی جیدا پینکت (Jada Pinkett) را توضیح داد.

همان‌طور که در تصویر مشخص است این تغییر شخصیت بسیار پررنگ خواهد بود.

از طرف دیگر، گاتهام نتوانست در مقابل پتانسیل مالی به کار­گیری برخی از شخصیت‌­های جوخه انتحاری مانند شخصیت کیلر کراک (Killer Croc)  و هارلی کویین (Harley Quinn) مقاومت کند.

 بسیاری از آن شخصیت­‌ها در جوخه انتحار هستند، پس نمی­‌توانیم این فصل آن‌ها را ببینیم ولی قرار است از نسخه اوریجینال تعدادی از آن شخصیت‌ها استفاده کنیم؛ مثلا قرار است حالت اصلی کیلرکراک را ببینیم. همچنین یک شخصیت را خواهیم دید – البته نه این فصل، ولی در فصل‌های آینده — که می­تواند نقش هارلی کویین را به خوبی ایفا کند.

البته چطور می‌شود هارلی کویین را بدون جوکر نشون داد؟! در حالی که کمرون ماناگان (Cameron Monaghan) با نشان دادن اندکی از شخصیت خود به نام جروم (Jerome) تحت عنوان شاهزاده دلقکی تبه­کاران به فضای مجازی بازگشته، استیونز اعلام کرد که در فصل سوم اشاره­‌ای به «ویروس جوکر» که در فصل دوم معرفی شد خواهد داشت و متعاقبا در فصل چهارم آن را تبدیل به فرقه جوکر خواهد کرد:

ما واقعا همزمان با کارکردن برروی افسانه بتمن، در نظر داشتیم که افسانه جوکر را هم پرورش دهیم. می­‌خواهیم این داستان را تا چند فصل ادامه دهیم. در ادامه امسال، قصد داریم ببینیم که فرقه جوکر چطور گسترش پیدا می­‌کند.

امسال، شما شاهد یک سری جنبش­‌های زیرزمینی خواهید‌ بود که قصد دارند در مورد جروم و اینکه نماینده چه چیزی بود صحبت و شرایط را برای فصل چهار آماده کنند. البته اگر فصل چهاری در کار باشد! این موضوع را به­‌صورت گستره در آن فصل نشان خواهیم‌ داد. شما نسخه‌های متفاوتی از افسانه جوکر خواهید دید که توسط جروم و دیگر شخصیت‌ها [تحت عنوان فرقه جوکر] به نمایش گذاشته می‌شوند.

فصل سوم این سریال در تاریخ ۱۹ سپتامبر راهی پخش خانگی شبکه فاکس خواهد شد.

منبع Screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.