خلاصه داستان Kingsman: The Golden Circle منتشر شد

31 March 2017 - 22:00

فیلم Kingsman: The Secret Service «کینگزمن: سرویس مخفی» یکی از بهترین سوپرایزهای سال ۲۰۱۵ بود. شخصیت‌های اصلی این داستان اگزی (Eggsy) با بازی تارون اگرتون (Taron Egerton) و هری هارت (Harry Hart) با بازی کالین فرث (Colin Firth) هستند. به نوعی این فیلم را می‌توان حد واسط دو فیلم James Bond «جیمز باند» و Austin Powers دانست. Kingsman: The Secret Service در کنار این که فروش بسیار خوبی داشت بازخوردهای خوبی هم از منتقدین دریافت کرد و از این رو اعلام ساخته شدن دنباله‌ای این فیلم، Kingsman: The Golden Circle «کینگزمن: دایره طلایی»، اصلا تعجب برانگیز نبود. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

ما در این دنباله شخصیت‌های اصلی قبلی را دوباره خواهیم دید و همچنین متیو وان (Matthew Vaughn) به عنوان کارگردان و جین گولدمن (Jane Goldman) به عنوان نویسنده بازگشته‌اند.

کمپانی ۲۰th Century Fox پوستری جدید از فیلم در کنار خلاصه داستان فیلم منتشر کرده است و به نظر می‌رسد که طرفداران می‌توانند انتظار طنز بیشتری برای این دنباله داشته باشند. شما می‌توانید این خلاصه را در پایین بخوانید:

فیلم Kingsman: The Secret Service مردم را با این سازمان آشنا کرد، سازمانی مستقل و فعال در سطح جهانی با بالاترین سطح اختیارات که هدف نهاییش حفظ امنیت در سراسر جهان است. در کینگزمن: دایره طلایی قهرمانان ما با چالشی جدید روبرو می‌شوند. وقتی که مرکز فرماندهی آن‌ها نبود شده است و خطری بزرگ جهان را تهدید می‌کند آن‌ها سازمانی جاسوسی دیگر را پیدا می‌کنند که حاضر است به آن‌ها کمک کند. این سازمان در آمریکا فعالیت می‌کند و از گذشه با کینگزمن در ارتباط بوده است. در ماجراجویی جدید که قدرت این ماموران زبده را می‌سنجد و این دو سازمان باید به هم کمک کنند تا این دشمن واحد را از بین ببرند و دنیا را نجات دهند، چیزی که برای ایگزی دیگر به یک عادت تبدیل شده است.

شما در پایین می‌توانید جدیدترین پوستر فیلم را تماشا کنید:

هرچند که این پوستر اطلاعات زیادی از فیلم را با ما در میان نمی‌گذارد، ولی نشان می‌دهد که شخصیت‌های اصلی فیلم ما آماده هستند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.