اطلاعات مهمی از سریال Better Call Saul منتشر شده است

31 March 2017 - 22:30

سریال Breaking Bad یکی از بهترن سریال‌هایی است که تا به حال در تلوزیون پخش شده است. در طی پنج سال پخش این سریال، باب ادنکیرک (Bob Odenkirk) شخصیت ساول گودمن (Saul Goodman) را معرفی کرد که یک وکیل خلافکار بود. این شخصیت به اندازه‌ای محبوب شد که سریالی با محوریت او ساخته شود. داستان این سریال پنج سال قبل از این که والتر وایت شروع به ساخت امپراتوری مواد مخدر خود کند جریان دارد. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این اسپین آف داستان جیمی مک‌گیل (Jimmy McGill) را روایت می‌کند، قبل از این که نام مستعار ساول گودمن را برای خود انتخاب کند و در مسیر خلاف پا بگذارد. با این که این سریال جنبه‌های کوچکی از دنیای خلاف را نشان داده است، ولی هنوز فضای آن بسیار روشن‌تر از Breaking Bad است. البته به نظر می‌رسد که اوضاع در فصل سوم برای سریال Better Call Saul «بهتره با ساول تماس بگیری» تغییر کند.

در مصاحبه‌ای که وینس گیلیگان (Vince Gilligan)، خالق هر دو سریال، با سایت ورایتی (Variety) داشت بیان کرد که در فصل سوم داستان تاریک‌تر می‌شود و بیشتر به سریال Breaking Bad نزدیک خواهد شد.

در فصل سوم داستان مقداری تاریک تر شده و بیشتر شبیه Breaking Bad می‌شود. قصد ما این نبود که داستان این گونه پیش برود، به نحوی این اتفاق خودبخودی رخ داده است.

باب ادنکیرک همچنین بیان کرد که جیمی کم کم از شخصیت اصلی خود فاصله گرفته و در نهایت برای اولین بار خودش را به عنوان ساول معرفی می‌کند.

این اولین بار است که او خودش را ساول معرفی می‌کند و این موضوع جالب خواهد بود. تغییر در ذات شخصیت دوست داشتنی جیمی به ساول که خیلی مواقع با بی‌رحمی کار می‌کند بسیار ناراحت کننده است و باعث می‌شود من احساس بدی داشته باشم.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.