سیلوستر استالونه در The Expendables 4 حضور نخواهد داشت

2 April 2017 - 09:00

هیچ کس به خوبی سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) درباره‌ی فرانچایزهای مختلف تجربه ندارد. این بازیگر، کارگردان و نویسنده با نوشتن و بازی در نقش راکی (Rocky) خودش را معروف کرد. در طی چندین سال شش دنباله برای فیلم Rocky «راکی» ساخته شده که چهار تا از آن‌ها را خودش کارگردانی کرده و پنج تا را خودش نوشته است. سیلوستر استالونه همچنین در چهار فیلم نقش جان رمبو (John Rambo) را بازی کرده است که فیلمنامه‌ی همه را خودش نوشته است. چند سال قبل نیز او فرانچایز جدید را ساخت؛ The Expendables «بی‌مصرف‌ها». در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در این فیلم که دو دنباله نیز برایش ساخته شده است، سیلوستر استالونه رهبر گروهی از مزدوران ماهر است. این فرانچایز برای تیم بازیگری خود بسیار معروف است که تعدادی از مشهورترین ستارگان هالیوود را دور هم جمع کرده است. البته مثل بسیاری از فیلم‌های این فیلم هم پر بود از لحظه‌های کمدی و طنز. بعد ساخته شدن سه فیلمِ تقریباً موفق در طی هفت سال، فیلم چهارم از این رفانچایز نیز در دست ساخت بود.

اما خبری منتشر شده است که بیان می‌کند با این که سیلوستر استالونه در سه فیلم اول این فرانچایز یکی از نویسندگان و شخصیت اصلی بود و فیلم اول The Expendables را نیز کارگردانی کرده بود، ولی در The Expendables 4 حضور نخواهد داشت. بر اساس گزارش سایت ددلاین (Deadline) سیلوستر استالونه و آوی لرنر (Avi Lerner)، رئیس کمپانی نو ایمیج (Nu Image)، با هم درگیری پیدا کرده‌اند. دلیل این درگیری‌ها جهتی بود که فیلم چهارم به خود گرفته بود، مخصوصاً فیلمنامه و انتخاب کارگردان یکی از موضوعات اصلی بودند.

با کناره‌گیری استالونه او یک چک ۲۰ میلیون دلاری را دور ریخته است. البته هنوز معلوم نیست که چطور غیبت شخصیت استالونه، بارنی راس (Barney Ross)، در فیلم توضیح داده خواهد شد یا چه کسی رهبری این گروه را در فیلم چهارم در اختیار می‌گیرد، البته همه‌ی این موضوعات بعد از تایید ادامه‌ی روند ساخت فیلم قرار می‌گیرند.

منبع: screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.