اولیویا کوک در فیلم Courting Danger در نقش یک جاسوس تنیس‌باز ایفای نقش می‌کند

1 April 2017 - 16:00

ستاره‌ی فیلم ‌ Me, Earl and the Dying Girl «من، ارل و دختر در حال مرگ» و سریال Bates Motel، یعنی الیویا کوک (Olivia Cooke)، قرار است در فیلمی تحت عنوان Courting Danger «خطر معاشرت» که زندگی‌نامه‌ی آلیس ماربل (Alice Marble) است و توسط استودیوی فیلمسازی «Maven Pictures» تولید می‌شود، به ایفای نقش بپردازد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

این فیلم که در دومین جنگ جهانی جریان خواهد داشت، به روایت زندگی شخصی به نام آلیس ماربل می‌پردازد که تا آن زمان موفق به کسب سه عنوان قهرمانی در زمینه‌ی ورزش تنیس شده بود. وی پس از مدتی، مطابق خواسته‌های مربی پیشین خود، به جبهه‌ی متفقین می‌پیوندد و به عنوان جاسوس برای آن‌ها به فعالیت می‌پردازد. وی موفق شد، مدارکی جهت اثبات نقش داشتن نازی‌ها در محاکمات نورنبرگ گردآوری کند.

درک ویزبین (Derek Weissbein) وظیفه‌ی نگارش فیلمنامه‌ی «خطر معاشرت» را بر اساس اقتباسی از کتابی که توسط دیل لدرمن (Dale Leatherman) به نگارش درآمده، برعهده دارد. فیلم مورد بحث توسط ترودی استایلر (Trudie Styler) و سلین رَترِی (Celine Rattray) تهیه و تولید می‌شود. هنوز مشخص نیست که چه کسی سکان‌داری این پروژه را برعهده خواهد گرفت و همچنین تاریخ اکران آن، در دسترس نیست.

منبع : DarkHorizons

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.