Shrek 5 بازآفرینی این سری خواهد بود

4 April 2017 - 09:00

شرک (Shrek)، هیولایی بود که در سال ۲۰۰۱ میلادی توسط استودیوی «DreamWorks» به پرده‌های سینما آمد. این انیمیشن که اقتباسی از کتاب‌های مصوری تحت همین نام است، داستان غولی را روایت می‌کند که فکر می‌کند، تنها بودن باعث خوشحالیش می‌گردد. اما زمانی که یک سری وقایع و ماجراجویی‌ها، او را مجبور به ترک باتلاق خود می‌کند، وی دوست و عشق واقعی زندگی خود را می‌یابد و یاد می‌گیرد که به دیگران اعتماد کند. سه دنباله، یک نسخه‌ی فرعی و یک موزیکال برادوی حاصل کار استودیوی «DreamWorks» از این داستان مصور است. با سینما گیمفا همراه باشید.

مدتی است که اعلام شده که قرار است بار دیگر شاهد دنباله‌ای از این سری که در حال حاضر با نام Shrek 5 «شرک ۵» شناخته می‌شود، باشیم. از زمانی که «یونیورسال»، «DreamWorks» را خرید، این استودیو در تلاش است تا بار دیگر این سری محبوب و موفق را به پرده‌های نقره‌ای سینما بازگرداند. اگرچه حتی سال ۲۰۱۹ میلادی به عنوان بازه‌ی زمانی اکران «شرک ۵» مشخص شده است، اما هنوز معلوم نیست که این دنباله یک بازسازی از این مجموعه با شخصیت‌های جدید خواهد بود یا که یک دنباله‌ی دیگر از این سری. با این حال تنها اطلاعات موجود این است که مایکل مک‌کالرز (Michael McCullers) جهت نگارش فیلمنامه‌ی این فیلم به استخدام درآمده است و وی اخیراً سرنخ‌هایی از آنچه که در حال انجام دادنش است، ارائه داده است.

مک‌کالرز در گفتگو با وب‌سایت CinemaBlend در خصوص وضعیت فیلمنامه‌ی «شرک ۵» عنوان کرد:

من [نگارش] فیلمنامه‌ی [شرک ۵] را به اتمام رسانده‌ام و واقعاً آن را دوست دارم. این یک چیز واقعاً شخصی برای من است. این [فیلم] یک بازآفرینی بزرگ از این مجموعه خواهد بود که حدس می‌زنم نمی‌توانم خیلی در مورد آن صحبت کنم، اما از زمانی که استودیوی یونیورسال، استودیوی DreamWorks را به ارزش ۳ میلیارد دلار خرید، تصور می‌کنم که آن‌ها به برنامه‌های بعدی این سری خیلی علاقه‌مندند و نسبت به آینده‌ی آن هیجان‌زده‌اند. بازآفرینی عنوانی است که برای [شرک ۵] می‌توان نامید. تا به حال چهار فیلم از این مجموعه به همراه شخصیت‌های بسیار محبوب و فوق‌العاده ساخته شده است، اما شما باید به یک برداشت جدید نیز فکر کنید.

اگرچه هرگونه اظهار نظر در مورد داستان این فیلم قطعی نخواهد بود، اما از آنجایی که در پایان قسمت چهارم، شرک و فیونا (Fiona) بچه‌های قدونیم قد کوچکی به دنیا آوردند، این احتمال می‌رود که در این دنباله، شاهد مسن‌تر شدن آن‌ها باشیم و ماجراجویی‌های کودکان آن دو را نظاره‌گر باشیم. با این که زمان زیادی تا سال ۲۰۱۹ میلادی مانده است، اما اتمام فیلمنامه‌ی این فیلم، راه را برای ساخت آن هموارتر کرده است.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • مهدی صادقی says:

    خدا کنه بچه ها بزرگ نشن و شرک و فیونا داستان این فیلم ادامه بدن