تصاویر جدیدی از فیلم Mary Poppins Returns منتشر شد

4 April 2017 - 10:00

با اینکه حدود ۸۰ سال از زمانی که رمان «مری پاپینز» که توسط پی.ال تراورس (P.L. Travers) به نگارش درآمده و منتشر شده، می‌گذرد، اما همچنان این پرستار کودک، محبوبیت خود را حفظ کرده است. هفت دنباله برای این رمان منتشر شد و شاهد اقتباس‌های آن در انواع و اقسام رسانه‌ها بودیم که شهره‌ترینش، فیلم سینمایی Mary Poppins «مری پاپینز» است که توسط استودیوی «دیزنی» در سال ۱۹۶۴ به اکران درآمد. اینک و پس از گذشت ۵۴ سال از آن زمان، دنباله‌ی این فیلم، یعنی Mary Poppins Returns «مری پاپینز برمی‌گردد» با تیمی جدید، در حال ساخت است. با سینما گیمفا همراه باشید.

ستارگان اصلی فیلم «مری پاپینز برمی‌گردد»، امیلی بلانت (Emily Blunt)، در نقش مری پاپینز/پرستار کودک و لین-مانوئل میراندا (Lin-Manuel Miranda) نیز در نقش جک (Jack)، دوست پاپینز، هستند. داستان این فیلم به بازگشت مری پاپینز نزد بچه‌های خانواده‌ی بنکس (Banks) – که نسبت به فیلم نخست بزرگ شده‌اند – که اخیراً یک فاجعه را از سرگذرانده‌اند، می‌باشد. در زمان بازگشت این پرستار کودک، مایکل بنکس (Michael Banks) با هنرنمایی بن ویشاو (Ben Whishaw) که اینک خود سه بچه دارد به همراه خواهرش، جین (Jane) با نقش‌آفرینی امیلی مورتیمر (Emily Mortimer)، زندگی می‌کند.

به تازگی دو رسانه‌ی «The Daily Mail» و « Best of Emily Blunt» چند تصویر جدید از این فیلم به اشتراک گذاشته‌اند که بلانت و میراندا را در یک صحنه به تصویر می‌کشند. همراه آن‌ها چند کودک نیز دیده می‌شود که به احتمال بسیار زیاد فرزندان مایکل بنکس هستند. این تصاویر را از زیر می‌توانید ببینید.

در یکی از این تصاویر، مری را در حال رکاب زدن دوچرخه‌ای می‌بینیم که جک و کودکان نیز بر روی آن نشسته‌اند. از آنجایی که مری یک شخصیت جادویی است، به احتمال بسیار زیاد این سکانس، ترکیبی از جلوه‌های ویژه‌ی رایانه‌ای باشد.

این تصاویر تنها دو کودک را نشان می‌دهند، اما همانطور که پیشتر گفتیم، مایکل بنکس سه فرزند دارد؛ بنابراین این احتمال وجود دارد که این سکانس مربوط به غیبت فرزند سوم باشد.

از جمله دیگر هنرمندانی که در فیلم «مری پاپینز بازمی‌گردد» حضور دارند و به ایفای نقش می‌پردازند می‌توان به جولی والترز در نقش الن، مریل استریپ در نقش تاپسی و کالین فرث در نقش ویلیام ودرال ویلکینز اشاره کرد. همچنین حضور آنجلا لنسبوری در نقش فروشنده‌ی بادبادک و دیک ون دایک در نقش پسر آقای داوز در فیلم اصلی، تائید شده است. این فیلم توسط راب مارشال، کارگردان فیلم‌هایی همچون Chicago «شیکاگو» و Nine «نه»، کارگردانی می‌شود.  فیلم «مری پاپینز بازمی‌گردد» از روز سه‌شنبه ۴ دی ۱۳۹۷ (۲۵ دسامبر ۲۰۱۸) به صورت رسمی به اکران درخواهد آمد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.