فیلمبرداری Avatar 2 از پاییز ۲۰۱۷ آغاز می‌شود

5 April 2017 - 14:00

هشت سال پس از اکران فیلم Avatar «آواتار»، حالا  قرار است بار دیگر جیمز کامرون (James Cameron) به صورت رسمی به پندورا (Pandora) بازگردد. با این که دنباله‌ی این فیلم حماسه‌ای از جیمز کامرون برای چندین بار تاخیر خورده است؛ سیگورنی ویور (Sigourney Weaver) می‌گوید که فیلمبرداری این دنباله از پاییز سال جاری آغاز خواهد شد. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

با این که مدت زیادی از اکران این Avatar «آواتار» می‌گذرد، ولی جیمز کامرون چهار دنباله برای فیلمی که نامزد بهترین تصویر برداری اسکار شده بود آماده کرده است. با این که در ماه قبل کارگردان و نویسنده‌ی این فیلم، یعنی خود جیمز کامرون بیان کرده بود که این فیلم در سال ۲۰۱۸ اکران نخواهد شد، ولی با منتشر شدن این خبر دوباره طرفداران به این فراچایز امیدوار شدند.

بر اساس گزارش سایت هالیوود ریپورتر (THR) ویور پس از تایید مشکلاتی که در ماه فوریه برای توسعه‌ی فیلم به وجود آمده بود بیان کرد که در سال جاری فیلمبرداری آغاز می‌شود.

ما داریم شروع می‌کنیم. در حال حضار در حال تمرین کردن هستیم، ولی به زودی شروع خواهیم کرد. احتمالا نمی‌توانم چیز خاصی بگیویم، ولی فیلمبرداری از پاییز شروع خواهد شد.

یکی از دلایلی طولانی شدن روند ساخت این فیلم‌ها این است که کامرون همیشه از پیشرفته‌ترین تکنولوژی در فیلم‌های خود استفاده می‌کند و ویور توضیح می‌دهد که چرا عضو چنین تیمی بودن هیجان انگیز است:

من می‌توانم بگویم که این فیلمنامه‌ها عالی هستند. من اصلا نگران ناامید کردن طرفداران نیستم، ولی چیزی که نگرانش هستم این است که چگونه قرار است این فیلمنامه‌ها را زنده کنیم؛ چون بسیار جاه طلبانه هستند و ارزش صبر کردن را دارند و این موضوع اصلا من را نگران نمی‌کند. ما در حال تلاش هستیم که هر چه زودتر کار را به نتیجه برسانیم.

جیمز کامرون قبلا گفته بود که فیلمنامه‌ی هر چهار دنباله را نوشته است و ساخت آن‌ها یک پروژه‌ی تولید بسیار بزرگ خواهد بود.

مبنع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.