Ghost in the Shell در اولین هفته ۱۹ میلیون دلار فروش داشت

5 April 2017 - 14:30

ماه مارچ برای دیزنی خیلی خوب پیش رفت و فیلم لایو اکشن Beauty and the Beast «دیو و دلبر» که طرفداران برایش مدت زیادی انتظار کشیده بودند توانست عملکرد خیلی خوبی در باکس آفیس داشته باشد. «دیو و دلبر» توانست در اولین آخر هفته، ۱۷۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته باشد و در حال حاضر به سمت فروش ۱ میلیارد دلاری پیش می‌رود. این فیلم باکس آفیس را چنگ خود داشت تا این که The Boss Baby «بچه رییس» توانست جایگاه اول را برای خود کند. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

بر اساس گزارش سایت ورایتی (Variety) انیمیشن The Boss Baby «بچه رییس» که حاصل همکاری استدیوی دریم وُرکز (DreamWorks) و کمپانی Twentieth Century Fox است با فروش ۴۹ میلیون دلاری در ۳۷۷۳ سینما جایگاه اولی را از فیلم دیو و دلبر که در ۴۲۱۰ سینما توانست ۴۸ میلیون دلار فروش داشته باشد برباید. این میزان فروش برای انیمیشنی که ۱۰۰ میلیون دلار ساختش هزینه داشته است بسیار خوب محسوب می‌شود.

از طرف دیگر هم فیلم لایو اکشن Ghost in the Shell «شبح در پوسته» هم در همین هفته اکران شد که جایگاه سوم را دارد. این فیلم اقتباس شده از انیمه و مانگایی به همین نام در ۳۴۴۰ سینما تنها توانسته است ۱۹ میلیون دلار فروش داشته باشد. یکی از عوامل مهم در فروش این فیلم را می‌توان بازخوردهای منفی منتقدین دانسته است که به امتیاز ۴۲ درصد در سایت راتن تومیتوز ختم شده است. موضوع مهم دیگر در فروش کم فیلم، استفاده از اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) و مایکل پیت (Michael Pitt) در نقش‌هایی است که در اصل ژاپنی بودند (کاری که به وایت واشینگ (whitewashing) معروف است که یعنی از بازیگران سفید پوست به جای بازیگران رنگین پوست و خارجی زبان استفاده  شود).

شاید فروش کم این فیلم به کمپانی‌های مختلف نشان دهد اقتباس‌های ضعیف از آثار موفق به موفقیت ختم نمی‌شود و بهتر است با خاطرات تعداد زیادی از طرفداران آن اثر بازی نکنند.

منبع: screenrant

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.