«نهنگ عنبر ۲: سلکشن رویا» در اکران دوم نوروز روی پرده می‌رود

5 April 2017 - 21:11

بهروز کیانی مدیرعامل مدیر سینما قدس، امروز از سرگروه شدن این سینما با اکران «نهنگ عنبر ۲: سلکشن رویا» خبر داد. از سوی دیگر علی سرتیپی مدیرعامل «فیلمیران» در گفت وگو با آی سینما اعلام کرد که برای اکران جدیدترین ساخته سامان مقدم با مدیر «قدس» به توافق رسیدند که این فیلم را در اکران دوم نوروز به نمایش درآورند.

با توجه به توافق سینمادار و پخش کننده این فیلم، «نهنگ عنبر: سلکشن رویا» را می‌توان یکی دیگر از فیلم های اکران دوم نوروز نامید.

اواخر سال گذشته، سخنگوی شورای صنفی نمایش اعلام کرد که پس از اکران نوروز، سینما تازه بازسازی شده «قدس» جایگزین سینما «آفریقا» به عنوان یکی از سرگروه های سینمایی خواهد شد.

بهروز کیانی مدیر سینما «قدس» امروز درباره سرگروهی این سینما به فارس گفت: «با دریافت مجوزهای لازم فیلم «نهنگ عنبر۲ سلکشن رویا» را برای اکران دوم نوروز و سرگروهی سینما قدس در نظر گرفتیم.»

با توجه به صحبت های سخنگوی شورای صنفی نمایش در مورد نحوه اکران فیلم‌های سینمایی، به سراغ علی سرتیپی پخش‌کننده فیلم «نهنگ عنبر: سلکشن رویا» رفتیم. مدیرعامل «فیلمیران» در مورد نمایش این فیلم کمدی در اکران دوم نوروز به آی‌سینما گفت: «بین ما و مدیر سینما «قدس» توافقاتی صورت گرفته تا فیلم «نهنگ عنبر: سلکشن رویا» به اکران دوم نوروز برسد و هفته آینده این مسئله در شورای صنفی نمایش هم مطرح خواهد شد.»

روز گذشته غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش، درباره نحوه انتخاب فیلم‌های سینمایی برای نمایش در اکران دوم نوروز به آی سینما گفته بود: «قرارداد نمایش فیلم‌های سینمایی میان سینماداران و تهیه‌کنندگان فیلم‌های سینمایی منعقد می‌شود و شورای صنفی نمایش، دخل و تصرفی در آن انجام نمی‌دهد. سینماداران می‌توانند فیلمی که می‌خواهند در سالن‌های خود به نمایش درآورند را انتخاب کنند و پخش کننده‌های آثار سینمایی هم می‌توانند زمان اکران فیلم خود را تعیین کند.»

با توجه به توافقات صورت میان پخش کننده فیلم سامان مقدم و سینمای سرگروه این فیلم، «نهنگ عنبر: سلکشن رویا» را می‌توان یکی از فیلم‌های اکران دوم نوروز نامید. پیش از این، نمایش  دو فیلم «نقطه کور» و «تیک آف» برای اکران در نوبت دوم نوروز قطعی شده بود.

منبع: آی‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.