ساخت فصل سوم سریال Voltron: Legendary Defender تائید شد

6 April 2017 - 16:00

شبکه‌ی نتفلیکس (Netflix) به عنوان بخشی از فعالیت‌های تجاری خود جهت سلطه بر بازار سرگرمی‌های جهانی، اقدام به ساخت سریال‌های تلویزیونی اورجینال کرده است که سریال «House of Cards» به عنوان آغازگر این جریان شناخته می‌شود. نتفلیکس پس از این سریال و کسب موفقیت با آن، با همکاری با استودیوی مارول سریال‌هایی از جمله «Daredevil»، «Jessica Jones»، «Luke Cage» و «Iron Fist» را به روی آنتن برده است؛ از جمله دیگر تولیدات این شبکه می‌توان به سریال «Voltron: Legendary Defender» اشاره کرد که با تکنیک‌های معاصر انیمیشن‌سازی به همراه داستانی فوق‌العاده ساخته و پخش گردیده است که توانسته به محبوبیت قابل توجهی نیز دست یابد و مخاطبین زیادی را جذب سازد. با سینما گیمفا همراه باشید.

اوایل سال جاری میلادی شاهد پخش فصل دوم این سریال بودیم که با واکنش مثبت منتقدان و بینندگان نیز همراه شد؛ به همین جهت، علاقه‌مندان آن مشتاقانه منتظر مشخص شدن وضعیت ساخت و پخش فصل سوم «Voltron: Legendary Defender» هستند. تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال در جریان رویداد «WonderCon 2017» به همراه برخی از بازیگران آن حضور به عمل آورده و ساخت فصل سوم «Voltron: Legendary Defender» را تائید کرده و اعلام کردند که به احتمال بسیار زیاد، پخش این فصل از همین امسال در شبکه‌ی نتفلیکس آغاز خواهد شد.

از جمله افرادِ حاضرِ مرتبط با این سریال در رویداد یاد شده می‌توان به خواکیم دوس سانتوس (تهیه‌کننده‌ی اجرایی)، لورن مونتگومری (مدیر تولید)، تیم هدریک (ویرایشگر داستان) و همچنین جرمی شادا (بازیگر نقش لنس)، جاشن کیتون (بازیگر نقش شیرو)، تایلر لیبینا (بازیگر نقش هانک)، بِس تیلور-کلاوس (بازیگر نقش Pidge) و کیمبرلی بروکس (ّازیگر نقش آلورا) اشاره کرد. دوس سانتوس خبر از ساخت فصل سوم سریال «Voltron: Legendary Defender» داد و اعلام کرد که این فصل جدید از سال ۲۰۱۷ میلادی پخش خواهد شد. وی در ادامه به همراه مونتگمری از علاقه‌مندان و طرفداران این سریال جهت استقبال بالا از آن تشکر و سپاس‌گذاری کردند.

انتظار می‌رود که در فصل سوم سریال «Voltron: Legendary Defender» شاهد پاسخ دادن به پرسش‌های بی‌جواب فصل قبل باشیم و در خصوص سرنوشت شخصیت «شیرو» نیز اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.