دنیل کریگ در فیلم بعدی James Bond بازی خواهد کرد

6 April 2017 - 17:30

بعد از اکران فیلم Spectre «شبح»، جدیدترین فیلم جیمز باند، دنیل کریگ (Daniel Craig) آماده به نظر می‌رسید که این نقش را ترک کند و گفته بود که “حاضر است رگ دستش را بزند و دیگر در این نقش بازی نکند.” این حرف از سوی دنیل کریگ باعث ایجاد حدس و گمان‌های زیادی پیرامون جانشین او شد. بر اساس جدیدترین اخبار منتشر شده، به نظر می‌رسد که دنیل کریگ به لطف تهیه کننده‌ی فیلم، باربارا بروکولی (Barbara Broccoli)، بار دیگر در نقش جیمز باند بازی می‌کند. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

بازیگران متفاوتی مثل شون کانری (Sean Connery)، جورج لزنبی (George Lazenby)، راجر مور (Roger Moore)، تیموتی دالتون (Timothy Dalton) و پیرس برازنان (Pierce Brosnan) نقش جیمز باند را بازی کرده‌اند، ولی هیچ کدام از آن‌ها به اندازه‌ی دنیل کریگ در باکس آفیس موفق عمل نکرده‌اند و به همین خاطر بازگشت دنیل کریگ برای تهیه کننده‌ بسیار مهم بود.

سایت Page Six گزارش داده است که منابع مختلفی بیان کرده‌اند که باربارا بروکولی دنیل کریگ را راضی کرده است تا بار یگر در نقش جیمز باند حاضر شود. این منابع همچنین اعلام کرده‌اند که نیل پورویس (Neal Purvis) و رابرت وید (Robert Wade) بار دیگر فیلمنامه را نوشت‌اند و همه چیز آماه است تا با پوستن رسمی دنیل کریگ به آن‌ها فیلمبرداری آغاز شود.

با وجود صحبت‌های دنیل کریگ، تهیه کنندگان همیشه بیان کردند که او اولین انتخاب برای بازی در نقش بهترین مامور MI6 هست. البته به نظر نمی‌رسد که دلیل تردید دنیل کریگ دستمزد باشد؛ چون او برای بازی تنها در دو فیلم دیگر ۱۵۰ میلیون دلار پیشنهاد داشت. بعد از توافق دنیل کریگ باید به سرعت برای فیلم یک کمپانی توزیع کننده پیدا کنند؛ تا چند وقت پیش سونی حق انتشار این فیلم را در اختیار داشت، ولی با اکران فیلم Spectre «شبح» تاریخ این حقوق به اتمام رسید.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.