موسیقی در فیلم لایو اکشن Mulan حضور خواهد داشت

6 April 2017 - 18:00

هنوز این موضوع در هاله‌ای از ابهام قرار دارد که فیلم لایو اکشن استودیوی دیزنی Mulan یک موزیکال همانند انیمیشن اوریجینالِ آن باشد اما کارگردان کار این اطمینان را داده‌است که موسیقی یکی از عناصر کلیدی در این فیلم خواهد بود. به دنبال موفقیت‌های دنباله دار فیلم اخیر دیو و دلبر در گیشه، فشارها بر روی پروژه‌های مشابه همانند بازسازی لایو اکشن عناوینی چون Dumbo و The Lion King «شیر شاه» در حال افزایش است، جایی که در کنار داشتن کیفیت بالا، استودیوی سازنده به دنبال موفقیت بزرگ مالی نیز هست. با سینماگیمفا همراه باشید.

نیکی کارو (Niki Caro) کارگردانی بازسازی عنوان Mulan را برعهده دارد اما بر خلاف Dumbo و شیرشاه، پروژه او با نگرانی‌های کاملا متفاوت روبرو است. منشا اصلی این نگرانی‌ها یکی از مصاحبه‌های کارو در گذشته است که در آن او عنوان کرد که پروژه Mulan هیچ موسیقی را در بر نخواهد گرفت. منتشر شده در سال ۱۹۹۸، نسخه انیمیشن دیزنی با عنوان Mulan آهنگ‌هایی به یاد ماندنی همچون Reflection با صدای لی سالونگا ( Lea Salonga) را معرفی کرد. در مصاحیه اخیر خود با هالیوود ریپورتر، کارو با به روز رسانی گفته‌های قبلی خود در مورد این فیلم افزود:

این فیلم لایو اکشن بر اساس تصنیف معروف چینی با همین نام و انیمیشن کلاسیک دیزنی در سال ۱۹۹۸ ساخته خواهد شد. ما کماکان در مورد جستجوی نقشی هستیم که موسیقی قرار است در این فیلم ایفا کند، اما به طور حتم موسیقی در این فیلم وجود خواهد داشت.

کارو همچنین به این مورد اشاره داشت که به منظور جلوگیری از هرگونه اشتباه، او ارتباطی نزدیک با کارشناسان فرهنگ چینی و تاریخ آنها برای این فیلم دارد:

در تمام کارهایی که پیرامون فرهنگ‌های دیگر انجام داده‌ام امیدوار بودم که به هیچ وجه مرتکب اشتباه نشوم چون این موضوع بسیار برایم اهمیت دارد. وقتی فیلم Whale Rider «وال سوار» را ساختم به این نتیجه رسیدم که به منظور جهانی شدن باید قابل اعتماد و دقیق بود و بعد از آن پروژه، همواره سعی کرده‌ام این مسیر را ادامه دهم. با بزرگ‌تر شدن پروژه‌ها بر این عقیده راسخ‌تر شده‌ام که پرداخت معتبر و بدون نقص به فرهنگ‌ها تنها راهی است که می‌توان کار را به نحو احسن انجام داد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.