درجه‌ی سنی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 مشخص شد

6 April 2017 - 21:00

فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 «نگهبانان کهکشان: جلد دوم» به طور رسمی درجه‌ی سنی «۱۳ سال» را بدست آورد. این فیلم که مطابق قسمت قبل، توسط جیمز گان (James Gunn) کارگردانی می‌شود، فیلم هیجان‌انگیز دیگری در جهان سینمایی مارول خواهد بود. در راستای قسمت قبل، «نگهبانان کهکشان: جلد دوم» در عین داشتن صحنه‌های هیجان‌انگیز و اکشن، به «طنز» نیز نگاه ویژه‌ای دارد. با سینما گیمفا همراه باشید.

نخستین فیلم Guardians of the Galaxy «نگهبانان کهشکان»، اگرچه کمی محتوای بزرگسالانه (دیالوگ‌های آن مد نظر است) داشت، اما درجه‌ی سنی «۱۳ سال» را دریافت کرد. خشونت ملایم این فیلم، کاملاً لایق این درجه‌ی سنی بود؛ اگرچه برخی کلمات رکیک بیان شده در آن فراتر از این درجه‌ی سنی بوده است. با این وجود، و همانطور که پیش از این اعلام شده ، دنباله‌ی آن همان راه قسمت نخست را در پیش گرفته است.

حساب کاربری «Stitch Kingdom» در شبکه‌ی اجتماعی توییتر به صورت رسمی اعلام کرد که فیلم «نگهبانان کهکشان: جلد دوم» درجه‌ی سنی «۱۳ سال» را دریافت کرده است که در آن شاهد «صحنه‌های اکشن و خشونت‌آمیز ملایم علمی-تخیلی و همچنین برخی کلمات و محتوای زننده» خواهیم بود. اگرچه در بخش توضیحات درجه‌ی سنی فیلم نخست، به «خشونت» و بیشتر توجه شده بود و شاهد عبارت «محتوای زننده» نبودیم.

اگر ماهیت زمخت شخصیت‌هایی از جمله استار-لرد (با هنرنمایی کریس پرت)، راکت ریکون (با هنرنمایی بردلی کوپر) و درکس (دیوید باتیستا) را در نظر بگیریم، مواردی از جمله «کلمات رکیک» که برای درجه‌ی سنی مشخص شده، مطرح شده‌اند، قابل درک خواهد بود و موجب تعجب نخواهد بود.

دریافت این درجه‌ی سنی برای فیلم «نگهبانان کهکشان: جلد دوم»، تنها منجر به ناامیدی آن دسته از طرفدارانی خواهد شد که منتظر ساخت آن با درجه‌ی سنی «بزرگسال»، پیرو موفقیت فیلم‌هایی از جمله Deadpool «ددپول» و Logan «لوگان»، شده است. با این وجود و با توجه به ماهیت طنز این سری، این درجه‌ی سنی کاملاً قابل پیش‌بینی بوده است.

فیلم «نگهبانان کهکشان: جلد دوم» از روز جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه  (۵ مه ۲۰۱۷ میلادی) به صورت گسترده به روی پرده‌‌ی سینماها خواهد رفت.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.