سرباز زمستان در فیلم Avengers: Infinity War بازمی‌گردد

11 August 2016 - 11:00

مارول با موفقیت در فاز سوم دنیای سینمایی خود جلو می‌رود و هرچقدر به سال ۲۰۱۸ نزدیک می‌شویم، قهرمانان محبوب شما به نبرد خود با تایتان دیوانه یعنی تانوس (Thanos) پیش می‌روند! در فیلم Avengers: Infinity War «انتقام جویان: نبرد بی‌کران» تانوس با در دست گرفتن کنترل Infinity Gauntlet (دستکش بی‌کران) و سنگ‌های قدرتمندی که در فیلم‌های اخیر مارول دیده‌اید، به نبرد جهان می‌آید و برای متوقف کردن او به ارتشی از ابرقهرمانان احتیاج است؛ ابرقهرمانانی که تاکنون باید خوب با آن‌ها آشنا شده باشید. یکی از جدیدترین شخصیت‌های دنیای مارول، باکی بارنز یا The Winter Soldier (سرباز زمستان) است که به‌تازگی فهمیده‌ایم در این فیلم حضور خواهد داشت.

وقتی صحبت از فیلم‌نامه Infinity War شد، نویسندگان آن گفتند که در یک سری جلسات، تمام شخصیت‌های زنده و قابل‌دسترس دنیای سینمایی مارول را کنار هم می‌گذارند و نقش آن‌ها را در فیلم تعیین می‌کنند و جای تعجب ندارد که یکی از بزرگ‌ترین شخصیت‌های فیلم‌های اخیر یعنی باکی بارنز هم در این فیلم حضور داشته باشد.

سباستین استن (Sebastian Stan) که در این نقش استعدادهای خود را به نمایش همه گذاشت در جدیدترین گزارش منتشر شده توسط هالیوود ریپورتر به عنوان یکی از بازیگران حاضر در این فیلم تأیید شد. سباستین با مارول قراردادی مبنی بر بازی در ۹ فیلم دارد و شاید او را در فیلم مستقل Black Panther هم ببینیم که سه ماه قبل از «نبرد بی‌کران» در دسترس طرفداران خواهد بود. او در Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» ثابت کرد که می‌تواند یک قهرمان باشد و حال باید ببینیم که در این فیلم عظیم چه نقشی خواهد داشت.

جو و آنتونی روسو (Joe & Anthony Russo) که کارگردان‌های Infinity War هستند، سال آینده کار برروی فیلم را به‌صورت رسمی آغاز می‌کنند و هنوز به طور دقیق نمی‌دانیم چند ابرقهرمان در آن حضور خواهند داشت. مارول پس از این فیلم حیاتی و تاثیرگذار، به سراغ فاز چهارم فیلم‌های خود خواهد رفت و به گونه‌ای می‌توان گفت که Infinity War پایانی بر یک بخش بزرگ در دنیای سینمایی مارول و تاریخ سینما خواهد بود که پس از آن، بسیاری از عناصر و موضوعات فیلم متحول می‌شوند. حتی در این نقطه نمی‌دانیم که کدام شخصیت‌ها بعد از فاز سوم زنده می‌مانند و می‌توانیم آن‌ها را در ادامه ببینیم؛ به هرحال شکست یک تایتان قدرتمند مثل تانوس تلفات زیادی به بار می‌آورد.

نظر شما در مورد این شخصیت چیست؟ سربازی مثل باکی بارنز چطور می‌تواند در جنگیدن با تانوس کمک کند؟!

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.