جفری دین مورگان به فیلم Rampage پیوست

7 April 2017 - 09:00

جفری دین مورگان (Jeffrey Dean Morgan) به تیم بازیگری فیلم در دست ساخت Rampage «خشم»، جهت هنرنمایی در نقشی مکمل پیوست. فیلم مذکور اقتباسی از یک بازی ویدئویی قدیمی است که مربوط به یک واحد ضد شکار غیرقانونی در روانداست و دواین جانسون (Dwayne Johnson) ملقب به «Rock» ایفاگر نقش اصلی آن خواهد بود و برخی از ستارگان هالیوود نیز در آن به ایفای نقش می‌پردازند. در کنار جانسون که در نقش یک حیوان‌دوست ظاهر می‌شود، مالین آکرمن (Malin Ackerman) در نقش زنی افسونگر (شخصیت منفی اصلی) و همچنین بازیگرانی در نقش‌هایی مکمل از جمله جو مانگالینو (Joe Manganiello) و نائومی هریس (Naomie Harris) حضور دارند. با سینما گیمفا همراه باشید.

دواین جانسون که این روز‌ها بیش از پیش در فیلم‌های اکشن هالیوودی حضور دارد، بار دیگر با کارگردان فیلم San Andreas «سن‌آندریاس»، یعنی برد پیتون (Brad Peyton)، همکاری می‌کند. انتظار می‌رود که همکاری این دو منجر به ساخت فیلم خلاق دیگری شود. به نظر می‌رسد که یک بازیگر شهره‌ی دیگر نیز به تیم بازیگری با استعداد این فیلم پیوسته است.

طبق گزارش ددلاین، جفری دین مورگان، که به خاطر بازی در نقش نگان (Negan) در سریال «The Walking Dead» شهره است، به تیم تولید این فیلم پیوسته و قرار است در آن به ایفای نقش بپردازد. تولید این فیلم جهت اکران در ماه آوریل ۲۰۱۸ میلادی برای مدتی است که در جریان است. اگرچه جزئیات نقشی که مورگان به هنرنمایی آن می‌پردازد، همچنان نامشخص است، اما گفته می‌شود که وی به ایفای نقش یکی از ماموران متکبر دولت خواهد پرداخت.

مورگان که به خاطر ایفای نقش نگان در سریال محبوب «The Walking Dead» شناخته می‌شود، آنچنان که انتظار می‌رود در سینما شناخته شده نیست و مهم‌ترین نقشی که تا به حال داشته، نقش شخصیت «The Comedian» در فیلم Watchmen «مردان نگهبان» است.

فیلم «خشم» اکران گسترده‌ی خود را از روز پنج‌شنبه ۳۱ فروردین ماه ۱۳۹۷ (۲۰ آوریل ۲۰۱۸ میلادی) آغاز خواهد کرد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.