کریتسین بیل، امی آدامز و استیو کارل در زندگی‌نامه‌ی Dick Cheney هنرنمایی می‌کنند

7 April 2017 - 10:00

جدیدترین پروژه‌ی آدام مک‌کی (Adam McKay) در نقش کارگردان، فیلم زندگی‌نامه‌ای Dick Cheney «دیک چنی» است که ستارگان مطرح هالیوود از جمله کریستین بیل (Christian Bale) در آن حضور دارند. مک‌کی اگرچه عمده شهرت خود را مدیون ساخت فیلم‌هایی از جمله Anchorman «گوینده» و Step Brothers «گام برادران» با هنرنمایی ویل فرل (Will Ferrell) و/یا جان سی ریلی (John C. Reilly) است، اما توانایی‌های هنری خود را با ساخت فیلم برنده‌ی اسکار The Big Short «کوتاه بزرگ» به اثبات رسانید. فیلم «کوتاه بزرگ» پیرامون انفجار حباب مسکن در جریان بحران‌های اقتصادی سال ۲۰۰۷ میلادی است که توانست تحسین منتقدان را برانگیزاند و جایزه‌ی «بهترین فیلمنامه‌ی اقتباسی» را از مراسم اسکار برای مک‌کی به ارمغان آورد. با سینما گیمفا همراه باشید.

مک‌کی تصمیم دارد فیلمی با اقتباس از زندگی دیک چنی، معاون رئیس جمهور سابق ایالات متحده که شخصیتی بسیار پیچیده و مرموز دارد، بسازد. بازیگرانی که قرار است در این فیلم حضور داشته باشند، از نام‌های مطرح این روزهای هالیوود هستند و مک‌کی تیم بازیگری قدرتمندی را برای پروژه‌ی «دیک چنی» در نظر گرفته است.

طبق گزارش ددلاین، در این پروژه کریستین بیل در نقش دیک چنی، استیو کارل (Steve Carell) در نقش دونالد رامسفلد (Donald Rumsfeld) وزیر امور خارجه‌ی آن زمان و امی آدامز (Amy Adams) در نقش لین (Lynne) همسر چنی حضور داشته و به ایفای نقش خواهند پرداخت. مک‌کی خود وظیفه‌ی نگارش فیلمنامه‌ی «دیک چنی» را در کنار کارگردانی آن برعهده خواهد داشت و تصمیم دارد که فیلمبرداری آن را از ماه سپتامبر سال جاری میلادی با مشارکت استودیوی «پارامونت» آغاز کند. وی در خصوص علاقه‌مندی خود نسبت به این فیلم ابراز داشت:

من همیشه چنی را فردی جذاب می‌پنداشتم. سوالاتی از جمله کارهایی که او انجام داده یا اعتقاداتی که داشته است، همواره با من همراه بوده‌اند. اما زمانی که بررسی بیشتر پرداختیم، من واقعاً از کارهایی که او جهت شکل‌گیری جایگاه امروزی آمریکای مدرن و همچنین اقداماتی که جهت رسیدن به قدرت انجام داده بود، شگفت‌زده شدم.

بیل و کارل پیش از این با مک‌کی در فیلم «کوتاه بزرگ» همکاری کرده‌اند. بیل به خاطر ایفای نقش مایکل بوری (Michael Burry) در این فیلم نامزد «بهترین بازیگر نقش مکمل مرد» در جشنواره‌ی اسکار شد. از سوی دیگر، امی آدامز نیز سابقه‌ی همکاری با بیل در فیلم‌های The Fighter «مبارز» و American Hustle «دزدی آمریکایی» که هر دو نیز توسط دیوید او. راسل (David O. Russell) کارگردانی شده‌اند، را دارند. بنابراین مک‌کی و به تبع آن پارامونت، وظیفه‌ی سنگینی جهت وفق دادن این تیم ستاره با یکدیگر نخواهند داشت.

هنوز لحن این فیلم و نحوه‌ی بررسی آن به زندگی دیک چنی مشخص نیست و باید دید که مک‌کی در این زمینه چه تصمیم خواهد گرفت و آیا وی را یک تبه‌کار یا یک قربانی به تصویر خواهد کشید. انتظار می‌رود که فیلم «دیک چنی» در سال ۲۰۱۸ میلادی به صورت گسترده به اکران دربیاید و به روی پرده برود.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.