فیلم Wonder Woman شبیه ۲ Thor است

7 April 2017 - 13:30

پتی جنکینز (Patty Jenkins) کارگردان فیلم Wonder Woman «زن شگفت انگیز» و فیلم دوم از فرانچایز ثور، Thor: The Dark World «تور: دنیای تاریک»، درباره‌ی شباهت این دو فیلم صحبت کرده است. قبل این که پتی جنکینز به عنوان کارگردان اولین فیلم سولوی جهان توسعه یافته‌ی DC انتخاب شود، در دنیای سینمایی مارول دنباله‌ی فیلم ثور را کارگردانی کرده بود. درست زمانی که همه چیز در حال بهبود و پیشرفت بود، رابطه‌ی مارول و پتی جنکینز به دلیل اختلافات بر سر داستان فیلم قطع شد و اینگونه بود که کارگردان سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت»، الن تیلور (Alan Taylor)، به عنوان کارگردان سومین فیلم از فرانچایز ثور انتخاب شد. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

ما نمی‌دانیم که پتی جنکینز چه ایده‌های برای دنیای سینمایی مارول داشت و فیلمی که او قصد داشت بسازد به چه اندازه با کار تیلور فرق می‌کند، ولی از آن موقع به بعد پتی جنکینز در جهان سینمایی کمپانی رقیب کار می‌کند و از این رو این دو فیلم می‌توانند شباهت‌های زیادی داشته باشند. پتی جنکینز درباره‌ی شباهت این دو فیلم با سایت ComicBook صحبت کرده است که در پایین می‌توانید بخوانید:

می‌خواهم بگویم که این دو فیلم از خیلی جهات به هم شباهت دارند. فیلم Wonder Woman همان سوال‌ها و کشمکش‌هایی را دارد که من را به داستان ثور جذب کرده بود. همچنین فیلم Wonder Woman اولین فیلم سولوی او است و به همین دلیل خیلی خالص‌تر است و من فکر می‌کنم که از اول هم قرار بود من این فیلم را کارگردانی کنم و همیشه به انجامش علاقه داشتم. حالا می‌توانم این کار را در فضایی بزرگ‌تر و خالص‌تر انجام دهم تا این که بخواهم داستانم را بر روی داستانی دیگر بنا کنم.

با این که ثور و واندر وومن هر دو قهرمانان خاصی از دو جهان متفاوت هستند، ولی شباهت‌هایی هم دارند؛ هر دو قهرمان به افسانه های باستانی مرتبط هستند. ثور یکی از خدایان قدرتمند آزگارد هست و واندر وومن با زئوس نسبت دارد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.