دمیان بیچر به فیلم The Nun پیوست

7 April 2017 - 18:00

دمیان بیچر (Demián Bichir)، نخستین بازیگری است که به تیم بازیگری فیلم The Nun «راهبه»، نسخه‌ی فرعی مجموعه‌ی The Conjuring «احضار روح»، پیوسته است. مجموعه‌ی «احضار روح» توانست به عملکرد خوبی هم در گیشه و هم در نزد منتقدان دست یابد و راه را برای ساخت فیلم‌های ترسناک دیگر باز کند. با سینما گیمفا همراه باشید.

جیمز وان (James Wan) پس از کارگردانی فیلم Insidious «موذی»، فیلم «احضار روح» را با نقش‌آفرینی پاتریک ویلسون (Patrick Wilson) و ورا فارمیگا (Vera Farmiga) را به روی پرده برد. این فیلم با بودجه‌ی ۲۰ میلیون دلاری خود به یک موفقیت عظیم دست یافت و توانست ۱۵ برابر بیشتر از بودجه‌ی خود در گیشه‌های جهانی بفروشد. به موجب همین امر، استودیوی فیلمسازی «برادران وارنر» اجازه‌ی ساخت دنباله‌ی آن را تحت عنوان The Conjuring 2 «احضار روح ۲» صادر کرد که تابستان گذشته‌ به اکران درآمد و یک موفقیت تجاری دیگر را برای وان و استودیوی ذکر شده به ارمغان آورد. در حال حاضر اما قرار است که یک نسخه‌ی فرعی از این مجموعه، بر اساس یکی از چهره‌های شیطانی آن که با نام وراک (Varak) شناخته می‌شود، ساخته گردد.

فیلمنامه‌ی این نسخه که با نام «راهبه» شناخته می‌شود، توسط گری دابرمن (Gary Dauberman) به نگارش درآمده است و کارین هاردی (Corin Hardy) جهت کارگردانی آن به توافق رسیده است. طبق گزارش THR، بیچیر قرار است که به عنوان نقش اصلی این فیلم در آن بازی کند. گفته می‌شود که وی ایفاگر نقش پدر بورک (Father Burke) خواهد بود که جهت بررسی کشته شدن یک راهبه به رم اعزام می‌شود. فیلمبرداری این فیلم از تابستان سال جاری در رومانی شروع خواهد شد.

علاقه‌مندان سینما بیچر را به خاطر بیشتر به خاطر بازی در نقش کارلوس (Carlos) در فیلم A Better Life «یک زندگی بهتر» که توسط کریس وایتز (Chris Weitz) کارگردانی شده است، به خاطر دارند. اگرچه وی در نقش باب (Bob) در آخرین فیلم کوئینتین تارانتینو (Quentin Tarantino)، یعنی The Hateful Eight «هشت نفرت‌انگیز»، نیز به ایفای نقش پرداخته است. از جمله دیگر پروژه‌های در دست تولید بیچر می‌توان به فیلم Alien: Covenant «بیگانه: پیمان» اشاره کرد که تا مدتی دیگر به روی پرده خواهد رفت.

فیلم «راهبه» از روز جمعه ۲۲ تیر ماه ۱۳۹۷ (۱۳ جولای ۲۰۱۸ میلادی) به صورت گسترده به روی پرده‌ی سینماها خواهد رفت.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.