با این ویدئو برای تریلر جدید Rogue One آماده شوید!

11 August 2016 - 11:34

در کامیک‌کان سن دیگو ویدئویی از پشت صحنه های Rogue One: A Star Wars Story منتشر شد که کمی طرفداران را ناامید کرد. در واقع از آوریل امسال هنوز تریلر دیگری از این فیلم پخش نشده است و هم‌اکنون هواداران دنیای استاروارز با عطش هرچه بیشتر به دنبال محتوای جدید برای سرگرم کردن و خاموش کردن نیازِ گیکی خود هستند! همان‌طور که در گزارش‌های قبلی هم اعلام کردیم، تریلر دوم این فیلم امروز در بازی‌های المپیک منتشر می‌شود اما اگر نمی‌توانید بیش از این صبر کنید، ویدئو قرار گرفته در بالا پیش‌نمایشی از این تریلر است که با وعده اطلاعات و جزئیات جدید امروز در تمام فضای مجازی پخش خواهد شد.

سربازان مرگ (Deathtrooper) امپراتوری، واحدهای جدیدی در دنیای استاروارز هستند که تا قبل از این فیلم آن‌ها را ندیده بودیم. در این تیزر سفینه جدید U-Wing را می‌بینید که به پرواز در می‌آید و در صحنه‌ای کوتاه، باز هم شخصیت اصلی یعنی جین ارسو (Jyn Erso – با بازی فلیسیتی جونز) را با همراهانش مشاهده می‌کنیم. یکی از نکات قابل‌توجه تیزر حضور دروید K-2SO است که برای امپراتوری کار می‌کند اما شورشی‌ها برای منافع خود او را دوباره برنامه‌نویسی کرده‌اند. اگر تریلر اول را به خاطر داشته باشید، شورشی‌های این فیلم در آخر به سمت یک AT-AT می‌روند که در شات پایانی این تیزر هم دیده می‌شود.

وقایع فیلم Rogue One قبل از اولین فیلم استاروارز یعنی A New Hope «امیدی تازه» است و داستان گروهی از شورشی‌ها را که برای دزدیدن نقشه های ستاره مرگ (Death Star) به قلب امپراتوری می‌زنند تعریف می‌کند. می‌دانیم که دارث ویدر (Darth Vader) افسانه‌ای هم در این فیلم حضور خواهد داشت. Rogue One اولین اثر مستقل در سری فیلم‌های فرعی دنیای استاروارز است. سال بعد و با عرضه جهانی قسمت هشتم (Star Wars Episode VIII) باید منتظر دومین فیلم فرعی که ماجرای هان سولو (Han Solo) جوان را به نمایش می گذارد باشیم و ببینیم دنیای گسترش یافته استاروارز در قدم‌های بعدی به کدام سو حرکت می‌کند.

امروز در سینماگیمفا منتظر تریلر کامل باشید.

منبع: Cinemablend

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.