کارگردان Pirates of the Caribbean فیلمی بر اساس کتاب مایکل کرایتون می‌سازد

8 April 2017 - 14:00

کارگردان فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales «دزدان دریایی کارائیب: مردگان قصه‌ تعریف نمی‌کنند»، یواخیم رونینگ (Joachim Rønning)، در حال مذاکره است تا فیلم Micro که اقتباسی از آخرین کتاب مایکل کرایتون (Michael Crichton) است را کارگردانی کند. یواخیم رونینگ به سرعت در حال پیشرفت در هالیوود است، این کارگردان و تهیه کننده‌ی نروژی به همراه همکار خود، اسپن سندبرگ (Espen Sandberg)، چنیدن قسمت از سریال Marco Polo «مارکو پولو» و فیلم نامزد جایزه‌ی اسکار، Kon-Tiki، را کارگردانی کرده‌ و حالا توسط دیزنی برای کارگردانی آخرین فیلم دزدان دریایی کارائیب انتخاب شده‌ است. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

رونینگ هنمچنین دو پروژه‌ی دیگر هم برای خودش دارد که اولی فیلمی علمی تخیلی به نام Origin هست که خودش داستانش را نوشته است و دیگری فیلمی درام به نام Doomsday است که درباره‌ی موسسه تحقیقاتی دولتی است.

بر اساس گزارش سایت ددلاین (Deadline) رونینگ با کمپانی امبلین اینترتیمنت (Amblin Entertainment) در حال مذاکره برای کارگردانی فیلمی است که فیلمنامه‌ی آن را دارن لیمکی (Darren Lemke) نوشته است و فرانک مارشال (Frank Marshall)، شری کرایتون (Sherri Crichton) و لوران بوزیرو (Laurent Bouzereau) تهیه کننده‌هایش هستند. این کتاب به دلیل فوت کرایتون ناتمام باقی ماند، ولی توسط ریچارد پرستون (Richard Preston) تکمیل و در سال ۲۰۱۱ نیز منتشر شد.

این اولین باری نیست که کار کرایتون بر روی پرده‌ی سینما می‌رود، کرایتون نویسنده‌ی مجموعه‌ی Jurassic Park «پارک ژوراسیک» است که در سال ۲۰۱۵ با فیلم Jurassic World «دنیای ژوراسیک» ریبوت شد. همچنین کرایتون کارگردان و نویسنده‌ی فیلم Westworld است که در سال گذشته توسط شبکه‌ی HBO ریبوت شده است.

کمپانی امبلین اینترتیمنت قصد دارد با فیلم میکرو فرانچایز جدیدی را به وجود آورد و یواخیم رونینگ کارگردان مناسبی برای همکاری با این کمپانی خواهد بود؛ به خصوص که بعد از فیلم پنجم دزدان دریایی کارائیب تجربه‌ی لازم برای هدایت پروژه‌های بزرگ را هم به دست آورده است.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.