Mirror Master هم به فصل سوم سریال فلش پیوست

11 August 2016 - 12:51

فلش در فصل اول با خود تقلا داشت و در بعضی نقاط با کیفیت و خوب و در بعضی ضعیف و مغلوب جلوه کرد. فصل دوم سال گذشته با قدرت بیشتری ظاهر شد، به طوری که حتی بعضی از اپیزودهای آن با ستایش منتقدان و طرفداران همراه بودند. در اپیزودی که فلش و همراهانش به زمین دوم می‌روند از دید عده زیادی در میان سریال‌های ابرقهرمانی ساختارشکن و کم‌نظیر نام گرفت و الان منتظریم ببینیم که آیا فلش هم مثل سریال Arrow «پیکان» در فصل سومش متزلزل می‌شود یا خیر! در جدیدترین اخبار منتشر شده از این فصل، فهمیدیم که بالاخره شخصیت شرور Mirror Master (استاد آینه) هم در میان تبهکاران این فصل حضور خواهد داشت.

همان شخصی که حضور Iron Fist (مشت آهنین) را با بازی فین جونز (Finn Jones) لیک کرد در مورد ورود این شخصیت به دنیای فلش گفته است. اگر از طرفداران کامیک های دی سی باشید، باید بدانید که Mirror Master از قدیمی‌ترین و کلاسیک‌ترین دشمنان فلش است. در توضیحات این شخصیت آمده است که:

سم اسکادر (همچنین با نام «استاد آینه» شناخته می‌شود) دزدی ۳۰ ساله با شمایل یک سوپرمدل و با غروری به‌اندازه دره گرند کنیون است! او یکی از فریبنده‌ترین تبهکارانی است که می‌توانید ملاقات کنید و تنها چیزی که بیشتر از پول دوست دارد خودش است. حال پس از سه سال بعد از ناپدید شدن اتفاقی و مرموز، او به سنترال سیتی برای انتقام و یافتن بخت خود (همان دزدی!) بازگشته است.

این شخصیت شرور دنیای دی سی قدرت حرکت و عبور از سطوح بازتاب‌دهنده نور را دارد. طبق گزارشی از جانب CBR احتمال آن وجود دارد که این نقش به گری دیمون (Grey Damon) برسد. هنوز مشخص نیست که این شخصیت شرور در طول ماجرای پارادوکس Flashpoint «فلش پوینت» حضور داشته باشد یا نه، اما می‌دانیم که فلش پوینت تمام فصل سوم را در بر نخواهد داشت و شاید سم اسکادر هم بعد از آن برای به چالش کشیدن فلش حضور پیدا کند. فصل چهارم فلش در ۴ اکتبر پخش خواهد شد. برای جدیدترین اخبار سریال‌های دی سی با سینماگیمفا همراه باشید.

[highlight] توضیح «فلش پوینت» – اسپویل داستانی سریال در ادامه [/highlight]

همان‌طور که می‌دانید، پدر بری آلن یا فلش در پایان فصل دوم توسط هانتر سولومن (پروفسور زوم) کشته شد. فلش بعد از شکست دادن زوم تصمیم گرفت باری دیگر به گذشته سفر و برای نجات مادرش تلاش کند. این اتفاق در پایان فصل اول هم افتاد اما وقتی بری آلن به گذشته رفت، پشیمان شد و این کار را انجام نداد. فلش در پایان این فصل موفق به نجات مادرش شد و جلوی هریسون ولز یا ریورس فلش (Reverse Flash) را گرفت. توجه داشته باشید که با این کار، یک پارادوکس به وجود خواهد آمد. اگر مادر آلن کشته نشود، پدرش به زندان نمی‌رود و بری هم هیچ‌وقت تبدیل به فلش نمی‌شود. حتی اتفاقات آزمایشگاه‌های استار هم باعث به وجود آمدن انسان‌های متا نمی‌شود. این پدیده‌ای است که در کامیک ها آن را با نام Flashpoint می‌شناسیم. بری آلن دیگر حتی قدرت‌های فلش را نخواهد داشت. این پیچش داستانی می‌تواند به موضوع بسیار جالبی برای فصل سوم تبدیل شود. البته هنوز مطمئن نیستیم که تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و حتی نمی‌دانیم که بری آلن می‌تواند آن را معکوس کند یا خیر. فلش پوینت حتی شاید برروی سریال‌های دیگر دنیای دی سی هم تأثیر بگذارد که هنوز از آن اطلاعات کافی نداریم.

منبع: Screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.