فیلم سینمایی «خفه‌گی» مهرماه به سینما می‌آید

9 April 2017 - 19:32

کارگردان فیلم “سالاد فصل” گفت: فیلم “خفه‌گی” در اکران دوم نوروز قرار نخواهد داشت و از همان ابتدا برای اکران پاییز برنامه‌ریزی کرده بودیم. “خفه‌گی” به احتمال فراوان اواخر شهریور یا اوایل مهر اکران خواهد شد.

فریدون جیرانی کارگردان فیلم “خفه‌گی” در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری میزان، در خصوص زمان اکران فیلم “خفه‌گی” و احتمال اکران این اثر در اکران دوم نوروز گفت:

فیلم “خفه‌گی” در اکران دوم نوروز قرار نخواهد داشت و از همان ابتدا برای اکران پاییز برنامه ریزی کرده بودیم. “خفه‌گی” به احتمال فراوان اواخر شهریور یا اوایل مهر اکران خواهد شد.

وی از اکران این فیلم در بخش اصلی خبر داد و افزود:
“خفه‌گی” در بخش اصلی اکران خواهد شد و ما در بخش هنر و تجربه اکران نداریم. امکان این وجود دارد که در کنار اکران اصلی، بخش هنر و تجربه هم فیلم را در سینماهای خود اکران کند اما این‌که اکران ما خصوصاً در هنر و تجربه باشد این چنین نیست.
جیرانی درباره تولید فیلم جدید خود خاطرنشان کرد:
قطعاً برنامه‌هایی هست اما سال تازه آغاز شده و برای صحبت در مورد فیلم جید کمی زود است. فعلاً اکران “خفه‌گی” برنامه بعدی خواهد بود که پیش رو خواهیم داشت.
گفتنی است این فیلم به تازگی و بعد از حضور در جشنواره فیلم فجر، به جشنواره جهانی فجر نیز راه پیدا کرده و اردیبهشت ماه در غالب این جشنواره اکران خواهد شد. النازشاکردوست، نوید محمدزاده، پولاد کیمیایی، پردیس احمدیه، ماهایا پطروسیان، پرویز پورحسینی، رها حاجی زینل و غلامحسین لطفی از جمله بازیگرانی هستند که در آخرین ساخته فریدون جیرانی نقش‌آفرینی کرده‌اند.
منبع: mizanonline
برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.