بیلی لورد به فصل هفتم سریال American Horror Story پیوست

9 April 2017 - 23:00

بیلی لورد (Billie Lourd) به تیم بازیگران فصل هفتم سریال «American Horror Story» پیوست؛ وی پیش از این در اثر ترسناک و کمدی رایان مورفی (Ryan Murphy)، یعنی «Scream Queens» به ایفای نقش پرداخته است. مورفی تاکنون شش فصل از این سریال را تولید کرده که به یکی از سریال‌های موفق شبکه‌ی «FX» تبدیل گشته است. با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلمبرداری فصل هفتم سریال مورد بحث، قرار است که از ماه مه میلادی جهت پخش در فصل پائیز امسال آغاز گردد. از جمله بازیگرانی که در این فصل حاضر خواهند بود می‌توان به سارا پلسن (Sarah Paulson)، ایوان پیترز (Evan Peters) و بیلی ایکنر (Billy Eichner) اشاره کرد.

در حال حاضر ددلاین گزارش داده که بیلی لورد قرار است در فصل هفتم سریال « American Horror Story» به هنرنمایی بپردازد؛ البته هنوز اطلاعاتی از نقشی که وی قرار است به ایفای آن بپردازد، در دسترس نیست. لورد بیش از هر چیزی به خاطر مادرش، کری فیشر (Carrie Fisher)، شهره است. وی به همراه فیشر در فیلم Star Wars: The Force Awakens  «جنگ‌های ستاره‌ای: نیروی بیدار» در نقش ستوان کانیکس (Lieutenant Connix) حضوری کوتاه داشت و در جدیدترین نسخه‌ی این مجموعه، یعنی Star Wars: The Last Jedi  «جنگ‌های ستاره‌ای: آخرین جدای» نیز حضور خواهد داشت. لورد پیش از این نیز با مورفی در مجموعه‌ی تلویزیونی « Scream Queens » همکاری داشته است. در سریال نامبرده، وی با اشخاصی از جمله اما رابرتز (Emma Roberts) و لی میشل (Lea Michele) همبازی بوده است.

اگرچه هنوز جزئیات زیادی از داستان فصل هفتم سریال موفق «American Horror Story» در دسترس نیست، اما گفته شده است که این فصل پیرامون حوادث رخ داده در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته‌ی میلادی ایالات متحده‌ی آمریکا خواهد بود و به صورت طنز به بررسی آن خواهد پرداخت. پس از موفقیت فصل جدید این سریال که با نام « The People v. O.J. Simpson » شناخته می‌گردد و اقتباسی از کتاب (The Run of His Life: The People v. O.J. Simpson) است، دو فصل جدید از آن در دست تولید قرار دارند. گفته می‌شود که این دو فصل جدید بر روی طوفان کاترینا و قتل ورساچه (Versace) متمرکز خواهد بود.

مورفی در کنار این سریال، بر روی مجموعه‌ی موفق «Fued» نیز کار می‌کند که نقدهای بسیار مثبتی به آن وارد شده است. اگرچه هواداران وی نگرانی‌هایی پیرامون به اتمام رسیدن مجموعه‌ی « American Horror Story» دارند؛ اما اینطور که پیداست مورفی هنوز ایده‌های زیادی برای بسط و گسترش این مجموعه در ذهن دارد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.