انیمه‌ای جدید بر اساس Ghost in the Shell در راه است

10 April 2017 - 09:00

اگرچه فیلم سینمائی Ghost in the Shell «شبح درون پوسته» شروع ناامیدکننده‌ای در گیشه داشت و آنطور که انتظار می‌رفت ظاهر نشد، اما استودیوی «پروداکشن آی.جی.» (Production I.G.) تصمیم دارد تا انیمه‌های جدیدی بر اساس این مجموعه بسازد. با سینما گیمفا همراه باشید.

کنجی کامیاما (Kenji Kamiyama) و شینجی آراماکی (Shinji Aramaki) قرار است این پروژه‌ی جدید را توسعه دهند. اگرچه هنوز مشخص نیست که این انیمه قرار است به چه شکل نمایش یابد و آیا یک فیلم سینمائی خواهد بود یا یک مجموعه‌ی تلویزیونی. عنوان نهایی و تاریخ انتشار این انیمه هنوز اعلام نشده است.

ماسامونه شیرو (Masamune Shirow) داستان این مجموعه را در سال ۱۹۸۹ میلادی در قالب یک سری کمیک (مانگا) بنا ریخت که مامورو اشوشی (Mamoru Oshii) در سال ۱۹۹۵ میلادی با ساخت یک انیمیشن اقتباسی از آن، باعث افزایش محبوبیت و شهرت آن شد. این داستان منبع الهام بسیاری از داستان‌های دیگر است که شهره‌ترین آن‌ها، سه‌گانه‌ی The Matrix «ماتریکس» است که توسط برادران واچوفسکی (Wachowski) ساخته و اکران شد.

داستان «شبح درون پوسته» تاکنون در قالب فرمت‌های زیادی از جمله انیمیشن، فیلم، بازی ویدئویی، مجموعه‌ی تلویزیونی و کتاب روایت شده است.

منبع : DarkHorzions

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.