نقش استالونه در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 مشخص شد؟

10 April 2017 - 10:00

یکی از بزرگترین پرسش‌های طرفداران در خصوص فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 «نگهبانان کهکشان: جلد دوم» که هنوز هم بدون جواب مانده، این است که سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) قرار است که در نقش چه شخصیتی در این دنباله حضور داشته باشد. با سینما گیمفا همراه باشید.

طبق گفته‌های جیمز گان (James Gunn)، کارگردان این سری، هم استالونه و هم مایکل روزنبام (Michael Rosenbaum) نقش‌های کوچکی در این فیلم خواهند داشت اما به شدت در جهان سینمائی مارول تاثیرگذار خواهند بود. همچنین نشانه‌هایی هم از حضور گسترده‌ی این بازیگران در فیلم‌های آینده‌ی این جهان سینمائی وجود دارد. طبق گزارشاتی که اخیراً توسط وب‌سایت ایتالیایی «موویز بوک» منتشر شده است، به نظر می‌رسد که نقش استالونه در فیلم مورد بحث مشخص شده باشد.

اطلاعات پاراگراف زیر ممکن است حاوی اسپویل‌هایی از این فیلم باشد.

وب‌سایت نامبرده با انتشار توییتی در شبکه‌ی اجتماعی توییتر اعلام کرد که استالونه عهده‌دار نقش استاکار (Stakar) است. تنها یک شخصیت با این نام در جهان مارول وجود دارد که با عنوان «Stakar Ogord» شناخته می‌شود. این شایعات از آنجایی قوت می‌گیرد که اخیراً مشخص شده است که الیزابت دبیکی (Elizabeth Debicki) در فیلم «نگهبانان کهشکان: جلد دوم» برای ایفای نقش عایشه (Ayesha) حضور خواهد داشت. در سری کمیک‌های مارول، عایشه مادر «Stakar Ogord» است.

پایان اسپویل

در راستای دیگر اخبار مرتبط با این فیلم، چندی پیش مشخص شد که «نگهبانان کهکشان: جلد دوم» با درجه‌ی سنی «۱۳ سال» به اکران در خواهد آمد. فیلم مذکور از روز جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه (۵ مه میلادی ۲۰۱۷) به صورت گسترده به روی پرده خواهد رفت.

منبع : DarkHorizons

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.