اولین تریلر از فیلم Thor: Ragnarok منتشر شد

10 April 2017 - 21:18

با بازگشت فیلم نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy) و مرد عنکبوتی (Spider-Man) به سینما، به نظر می‌رسد که خیلی‌ها شخصیت محبوب آزگاردی فراموش شده و در واقع کمتر کسی از فیلم ثور حرف می‌زند. البته همه‌ی این‌ها وقتی که اولین تریلر از فیلم را مشاهده کنید تغییر خواهد کرد. ما خیلی مشتاق بودیم که ببینیم که کارگردان جدید فیلم چه جهتی برای فیلم انتخاب می‌کند و قرار است سرنوشت خدای صاعقه چه می‌شود؟ در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

چیزهایی که در این تریلر می‌بینیم این امید را به ما می‌دهند که با بهترین فیلم مارول در سال جاری طرف باشیم. تریلر با از بین رفتن چکش ثور و نابود شدن آزگارد به وسیله‌ی آتش شروع می‌شود. این دقیقاً همان شکلی است که پایان جهان باید به نظر برسد. شاید با دیدن این ابتدایه فکر کنید که با فیلمی تاریک و افسرده طرف هستیم، ولی آهنگ راک گروه لد زپلین (Led Zepplin)، آهنگ مهاجر (Immigrant Song)، به شما اجازه نمی‌دهد که فراموش کنید که با یک فیلم اکشن طرف هستیم.

بعد ما ثور را در چنگال‌های گرندمستر (Grandmaster) می‌بینیم و دقیقاً همانطور که حدس می‌زدیم جف گلدبلام (Jeff Goldblum) نقشش را بازی می‌کند. ثور مجبور است برای سرگرمی دیگران، همانند گلادیاتورها مبارزه کند و ما در اینجا شخصیت سبز رنگ داستان را می‌بینیم.

در زیر می‌توانید تریلر را تماشا کنید:

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود با کیفیت ۴۸۰p

فکر نکنم نیازی باشد که بگویم این ثور با شخصیتی که ما در دو فیلم قبلی دیدم تفاوت دارد و همه چیز درباره‌ی او فرق کرده است. بعد از اینکه تیتا وایتیتی (Taika Waititi) به عنوان کارگردان Thor: Ragnarok «ثور: پایان جهان» انتخاب شد؛ معلوم بود که قرار است خیلی چیزها تغییر کند و با خوشحالی ثور از دیدن هالک می‌شود حدس زد که همه چیز درباره‌ی این فیلم قرار است سرگرم کننده باشد. باید بگویم که این تریلر تنها ابتدای فیلم را نشان می‌دهد، پس میزان زیادی از داستان برای تماشا کردن وجود دارد که ما از آن بی اطلاع هستیم.

پوستری نیز از فیلم نیز منتشر شده است که می‌توانید در زیر تماشا کنید:

منبع: cinemablend

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.