فروش هفته‌ی افتتاحیه‌ی Wonder Woman به میزان ۸۰ میلیون دلار پیش‌بینی شده است

11 April 2017 - 21:00

پیش‌بینی می‌شود که فیلم مورد انتظار Wonder Woman «زن شگفت‌انگیز» در نخستین هفته‌ی اکران خود، حدود ۸۳ میلیون دلار برای استودیوی «برادران وارنر» درآمد کسب کند. اگرچه جهان سینمائی DC که در چند سال اخیر شکل گرفته، با مشکلات متعددی همراه بوده است، اما پیش‌بینی می‌شود که این وضع در سال جاری و با اکران فیلم «زن شگفت‌انگیز» بهتر از قبل شود. گل گدوت (Gal Gadot) قرار است بار دیگر در نقش این ابرقهرمان زن ظاهر شود و تریلرهای به نمایش درآمده از آن، تاکنون با واکنش‌های مثبتی همراه بوده است که منجر به بالا رفتن انتظارات از این فیلم که حوادث آن در جریان جنگ جهانی اول شکل می‌گیرد، شده است. با سینما گیمفا همراه باشید.

حضور شخصیت زن شگفت‌انگیز در فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice «بتمن و سوپرمن: طلوع عدالت»، یکی از نکات قوت آن بود و با در نظر گرفتن دیگر دلایل ذکر شده، انتظار می‌رود که فیلم یادشده به یکی از اکران‌های موفق تابستان امسال تبدیل شود.

طبق گزارش «BoxOfficePro»، پیش‌بینی می‌شود که فیلم «زن شگفت‌انگیز» در سه روز نخست اولین هفته‌ی اکران خود، حدود ۸۳ میلیون دلار درآمد کسب کند و در نهایت در خانه به فروشی بالغ بر ۲۲۵ میلیون دلار برسد. این پیش‌بینی، کمتر از فروش سه فیلم قبلی جهان سینمائی DC است.

پیش‌بینی فروش فیلم‌ها در سال‌های اخیر بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. اگرچه احتمال دارد که فروش نهایی فیلم‌ها با توجه به عوامل متعدد از جمله نظرات منتقدان و تبلیغات یک فیلم و… نسبت به رقم پیش‌بینی شده بالا و پائین شود، اما یک چشم‌انداز نسبی از میزان فروش یک فیلم در گیشه به ما و استودیوی تهیه‌کننده‌ی آن می‌دهد.

همانطور که پیشتر اشاره کردیم، فروش آخر هفته‌ی پیش‌بینی شده برای فیلم «زن شگفت‌انگیز» بسیار کمتر از فروش سه فیلم دیگر جهان سینمائی DC است. فیلم‌های Man of Steel «مردی از جنس استیل»، Suicide Squad «جوخه خودکشی» و «بتمن و سوپرمن: طلوع عدالت» هر کدام به ترتیب در سه روز نخست اکران خود به درآمدهای ۱۱۶٫۶، ۱۳۳٫۶ و ۱۶۶ میلیون دلاری دست یافته‌اند. به احتمال بسیار زیاد، کم بودن مقدار پیش‌بینی شده برای فروش هفته‌ی نخست اکران «زن شگفت‌انگیز»، به خاطر واکنش‌های منفی‌ای است که این چند وقت اخیر پیرامون فیلم‌های جهان سینمائی DC شکل گرفته است. چراکه تمامی این فیلم‌ها، برخلاف فروش قدرتمند خود، نقدهای بسیار ضعیفی از سوی منتقدان دریافت کردند.

از جمله دیگر این دلایل، می‌توان به اکران فیلم‌هایی از جمله Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales «دزدان دریائی کارائیب: مردان مرده قصه نمی‌گویند»، The Mummy «مومیایی»، Cars 3 «ماشین‌ها ۳» و Transformers: The Last Knight «تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه» در بازه‌های زمانی نزدیک به تاریخ اکران این فیلم اشاره کرد. فیلم «زن شگفت‌انگیز» از روز جمعه ۱۲ خرداد ماه (۲ ژوئن ۲۰۱۷ میلادی) به صورت گسترده به روی پرده خواهد رفت.

منبع : ScreenCrush

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.